ورزش

تلاش شاگردان مهاجری برای کسب امتیاز از “کارزار اهواز”

دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و پدیده خراسان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، شاگردان محمدرضا مهاجری در هفته آتی رقابت‌های لیگ برتر باید در خوزستان جدالی نفسگیر با استقلال خوزستان و شاگردان عبدالله ویسی داشته باشند، جدالی که قطعاً برای هر دو تیم حساسیت‌های خاص خود را دارد و هیچکدام از دو تیم حاضر نخواهند بود تا آخرین لحظه پا پس بکشند.

جدال در هوای مطبوع زمستانی اهواز برای هر کدام از دو تیم انگیزه‌ها و اهداف متفاوتی دارد؛ شاگردان مهاجری درصدد این هستند که همچنان رویای آسیایی شدن را در سر بپرورانند و تا آخرین روزهای لیگ امیدوار به حضور در جمع مدعیان لیگ باشند اما شاگردان ویسی انگیزه متفاوتی برای این دیدار دارند.

استقلال خوزستان که در این دیدار از امتیاز میزبانی نیز برخوردار خواهد بود به دنبال این است که با کسب سه امتیاز بازی، خود را قعر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور جدا کند.

ویسی این روزها شرایط متفاوتی را با استقلال خوزستانی تجربه می‌کند که دو فصل قبل موفق شد آنها را به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر برساند؛ او این روزها تمام هم و غمش صرف این شده تا با چنگ و دندان تیم را در لیگ برتر نگه دارد؛ او فصل قبل هم تجربه ناموفقی با سپاهان داشت و اصلاً دوست ندارد استقلال خوزستان نیز امسال شرایط بدی را تجربه کند.

شاید برای ویسی نگه داشتن تیمش در رقابت‌های لیگ برتر ارزشی کمتر از قهرمانی دو فصل قبل این تیم نداشته باشد زیرا شرایط این تیم استقلال خوزستان با شرایط تیمی که قهرمان شد از زمین تا آسمان متفاوت است و هم از نظر سخت افزاری و بازیکن و هم از نظر نرم افزاری و حمایت‌ها آن تیم استقلال خوزستان شرایطی به مراتب مطلوب‌تر داشت.

اما شاگردان محمدرضا مهاجری در تیم فوتبال پدیده خراسان، شرایطی کاملاً متفاوت دارند و می‌توانند با کسب یکی دو برد دیگر خود را تا بالای جدول بیاورند و امید زیادی برای کسب سهمیه از درون رقابت‌های لیگ برتر داشته باشند شرایطی که استقلال خوزستان اما می‌تواند آن در جام حذفی جستجو کند.

دو تیم پدیده خراسان و استقلال خوزستان فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − سه =

دکمه بازگشت به بالا