ورزش

تلاش شاگردان مهاجری برای کسب ششمین پیروزی در برابر تراکتور

دیدار تیم های فوتبال پدیده مشهد و استقلال خوزستان

دو تیم فوتبال پدیده و تراکتورسازی امروز پنج‌شنبه در چارچوب مسابقات جام حذفی ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با هم دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، دو تیم فوتبال پدیده و تراکتورسازی امروز پنج‌شنبه در چارچوب مسابقات جام حذفی ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با هم دیدار می‌کنند.

تیم مشهدی در ۵ دیدار لیگ برتری خود نتایجی خوبی را کسب کرده و تنها در یک دیدار شکست خورده است و در ۴ دیدار دیگر به دو تساوی و دو برد دست یافته است و در جدول لیگ برتر در رتبه چهارم با ۸ امتیاز قرار گرفته است.

 تیم تبریزی نیز از ۵ دیدار قبلی خود سه شکست و دو پیروزی دریافت کرده است و این پیروزی‌ها در دو دیدار پایانی لیگ و کسب دو برد متوالی پس از سه شکست پیاپی است. این تیم در هم‌اکنون در رتبه نهم در لیگ برتر قرار دارد.

تیم مشهدی در لیگ امسال در دو دیدار این فصل در برابر دو تیم استقلال و سپاهان در لیگ هفدهم دو پیروزی ارزشمند با نتایج دو بر صفر و چهار بر صفر را کسب کرده است و باید در بازی با تیم تبریزی که در دو هفته پایانی لیگ هماهنگی خوبی را کسب کرده و به برتری دست یافته است، چه خواهد کرد.

تیم پدیده در برابر تراکتورسازی ۵ پیروزی، یک تساوی و تنها یک شکست را متحمل شده و برابر تیم تیم تبریزی از زمان حضور در لیگ برتر نتایج فوق‌العادی را کسب کرده است. حال باید دید امروز در برابر تیم تراکتور چه خواهد کرد.

شکست تیم مشهدی نیز به آخرین دیدار این دو تیم در لیگ شانزدهم مربوط می‌شود که این تیم در دو بازی لیگ برتر در لیگ شانزدهم پس از ۵ برد متوالی در برابر این تیم در دیدار های گذشته یک تساوی و یک شکست را در لیگ متحمل می‌شود و روند شکست‌ناپذیری‌اش قطع می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 18 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا