مشهد

تلفن خدمات گردشگری و زیارت در مشهدمقدس راه‌اندازی می‌شود

گذر فرهنگی،گردشگری طهران قدیم

مدیر امور گردشگری شهرداری مشهد گفت: تلفن خدمات گردشگری و زیارت در مشهدمقدس راه‌اندازی می‌شود.

علی قناویزچی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به اهداف راه‌اندازی تلفن خدمات اظهار داشت: هدف ما از راه‌اندازی خط پنج رقمی ۰۵۱-۳۱۲۰۸، پاسخگویی به سئوالات زائران، ثبت نام در تورهای گردشگری، پایگاه خادمان افتخاری و علاقمندان به شرکت در طرح نایب‌الزیاره است.

وی با بیان اینکه شهر مشهد به عنوان قطب گردشگری و دومین کلانشهر مذهبی جهان اسلام مطرح است، افزود: در همین راستا، اپراتورهای این مرکز به دو زبان انگلیسی و عربی به سوالات ونیازهای زائران و گردشگران پاسخ می‌دهند.

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد افزود: در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات در زمینه‌های اسکان و اطلاعات لازم درباره، بازار‌ها و مراکز خرید، حمل و نقل، اماکن مذهبی، رستوران و مراکز پذیرایی مشهد اپراتورهای این مرکز با دستیابی به پایگاه داده قوی اطلاعات و اینترنت در جهت برطرف کردن نیاز زائران آماده اطلاع رسانی هستند.

قناویزچی همچنین در ادامه به تعداد ۲۶پایگاه استقبال از زائر پرداخت و افزود: این ایستگاه‌ها در تمام مناطق شهر آمادگی این را دارند، تا زائران را از تمام نقاط گردشگری و دیدنی شهر مشهد آگاه کنند.

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد با بیان اینکه طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، محصولات و اقلام فرهنگی در این پایگاه‌ها توزیع می‌شود، گفت: نقشه شهر به سه زبان (فارسی، انگلیسی و عربی)، کارت سامانه اطلاع رسانی، بلیط نمایشگاه مشهد دوست داشتنی، برچسب محصول کودک نیز ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا