ورزش

تمامی ورزشکاران زورخانه‌ای خراسان‌رضوی شناسنامه‌دار می‌شوند

مرشد زنجان

دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌رضوی گفت: تمامی ورزشکاران زورخانه‌ای استان شناسنامه‌دار می‌شوند و در حال حاضر در خراسان‌رضوی ۱۰ هزار ورزشکار فعال، ۱۸ هیئت، ۹۰ زورخانه، ۳۲ مربی، ۷ داور و ۱۸۶ مرشد فعال، فعالیت می‌کنند.

عباس جلیلیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: تیم نونهالان خراسان‌رضوی در مسابقات هنرهای فردی و زورخانه‌ای کشور که در یزد برگزار شد موفق به کسب قهرمانی شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات ۱۹ استان کشور حضور داشتند و تیم اعزامی خراسان‌رضوی به این مسابقات ۱۲ نفر بودند و مربی برتر این رقابت‌ها جعفر حسن‌نژاد مربی تیم نونهالان خراسان‌رضوی انتخاب شد.

دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان‌رضوی گفت: فردا یکشنبه نیز تیم ۱۹ تا ۳۰ سال استان به مسابقات قهرمانی کشور در کرمانشاه اعزام می‌شود. این تیم در رشته‌های کباده، سنگ، تیمی زورخانه‌ای وغیره با سایر تیم‌ها حاضر در این رقابت‌ها پیکار خواهد کرد.

جلیلیان اظهار داشت: در اجرای برنامه‌های سال جاری طبق تقویم فدراسیون عمل کردیم و در ادامه برنامه‌های امسال برگزاری دوره مربیگری درجه سه، رتبه‌بندی مرشدان خراسان‌رضوی از قبیل کسانی که دارای رتبه‌‌اند و یا رتبه ندارند را خواهیم داشت.

وی با بیان این که تمامی ورزشکاران زورخانه‌ای استان شناسنامه‌دار می‌شوند، خاطرنشان کرد: در خراسان‌رضوی ۱۰ هزار ورزشکار فعال، ۱۸ هیئت، ۹۰ زورخانه، ۳۲ مربی، ۷ داور و ۱۸۶ مرشد فعال، فعالیت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا