ورزش

تمرینات پرسپولیس و استقلال نمایشگاه خودرو های لوکس!+تصاویر

وقتی به محل تمرینات استقلال و پرسپولیس می رویم انگار در نمایشگاه خودروهای لوکس شرکت کرده ایم.

تمرینات استقلال و پرسپولیس نمایشگاهی از خودروهای لوکس وارداتی است.

بحث درآمد بازیکنان فوتبال سالها است که توسط مردم آنالیز می شود و حتی خیلی ها معتقدند فوتبالیست های ایرانی نباید چنین درآمدهایی داشته باشند. در آمدهایی که نه تنها روی کیفیت بازیکنان تاثیر داشته و آنها را به تلاش بیشتر ترغیب می کند بلکه جواب عکس داده و در رفتارهای اجتماعی آنها تاثیر می گذارد.

اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,تمرینات استقلال و پرسپولیس

 
فوتبالیست هایی که از نگاه شخصی مثل دادکان نباید حتی بیشتر از 50 میلیون بگیرند این روزها قراردادهای میلیاردی با آپشن می بندند و با خودروهای لوکس و گران قیمتشان حتی در تمرینات و بازی ها به هوادارانی که آنها را تبدیل به اسطوره کرده اند فخر می فروشند!

تنها کافی است سری به محل تمرینات استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه های آزادی و درفشی فر بزنید تا متوجه شوید که در آمد برخی از بازیکنان چقدر است. بازیکنانی که هر کدامشان با خودروهای لوکس و گران قیمت وارد مجموعه تمرینی می شوند و همه تمرکزشان روی اینگونه مسائل است.

چند فصل پیش سازمان لیگ سعی کرد به نوعی با سقف قرارداد جلوی ریخت و پاش در باشپاه ها و بازیکنان بی کیفیت را بگیرد اما این مساله نه تنها تاثیری نداشت بلکه باعث شد قانون به شکل های مختلف دور زده شود.

اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,تمرینات استقلال و پرسپولیس

 
رضا شاهرودی که زمانی یکی از ستاره های پرسپولیس بود در مورد اتفاقاتی که این روززها در فوتبال ما رخ می دهد می گوید: من اسم کسی را نمی‌آورم اما اتفاقاتی افتاده که احترام‌ها برداشته شده است به صورت کلی می‌گویم که در فوتبال ما احترامی وجود ندارد. وقتی اسطوره باشگاه پرسپولیس فوت می‌کند و فردای آن روز بازیکنان جشن می‌گیرند دیگر چه انتظاری وجود دارد.

وی ادامه می دهد:در زمان ما یک سال بازی می‌کردیم و بهترین نمایش را هم داشتیم اما در پایان فقط دو خط برای ما می‌نوشتند در حالی که هم‌اکنون نشریات و رسانه‌ها به این بازیکنان زیاد بها می‌دهند و باعث می‌شود که غرور به سراغ بازیکنان بیاید و تفکرات اشتباه را داشته باشند.

اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,تمرینات استقلال و پرسپولیس

 
وی در مورد اینکه آیا بازیکنان زود اشباع نمی‌شوند، گفت: بازیکن وقتی در معرض دید قرار می‌گیرد اشباع می‌شود در گذشته باشگاه‌ها نام فرهنگی را هم یدک می‌کشیدند اما هم‌اکنون به بحث ورزشی می‌پردازند و فرهنگ‌سازی صورت نمی‌گیرد. در زمان با وجود اینکه قرارداد‌های‌مان قراردادی نبود و پولی هم نمی‌گرفتیم اما سر تمرین می‌رفتیم. من نمی‌گویم بازیکن نباید حقش را بگیرد اما باید به فکر هوادار هم باشد که طرفداران چشم به ساق آنها دارند. خدا را شکر بازیکنان مشکلی در زندگی ندارند وقتی به سر تمرین تیم‌ها می‌رویم فکر می‌کنیم به نمایشگاه اتومبیل رفته‌ایم!

منبع:تابناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا