مشهد

تمهیدات پذیرایی از زائران پیاده دهه آخر صفر در مشهد فراهم شده است

سید جواد حسینی

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: تمهیدات پذیرایی از زائران پیاده دهه آخر صفر در مشهد فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سید جواد حسینی ظهر امروز در جلسه کمیته امنیتی، انتظامی و ترافیک ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اظهار داشت: شاهد حضور ۳٫۵ میلیون زائر در مشهد هستیم که از این تعداد حدودا ۴۰۰ هزار نفر آنها به صورت پیاده می‌آیند و برای این منظور باید در تمامی زمینه‌ها به ویژه در بخش انتظامی و ترافیکی تقویت صورت بگیرد.

وی با بیان این که موضوع زیارت در مشهد حائز اهمیت است، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای یک زیارت مطلوب را تدارک دیده‌ و شرح وظیفه تمامی دستگاه‌های امنیت‌ساز را بصورت دقیق مشخص کرده‌ایم.

در این جلسه مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری خراسان، نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و نماینده سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان نیز حضور داشتند.

نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی بیان کرد: در مشهد بسیاری از مکان‌های زیارتی ناشناخته هستند که در این ارتباط با همکاری دیگر سازمان‎ها کنترل و نظارت بیشتری را اعمال خواهیم کرد.

مدیر‌کل امنیتی، انتظامی استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه برنامه‎های خود را تشریح و خواستار اجرای هر چه بهتر ۵۵ نکته امنیتی دستگاه‌های حفاظتی و امنیتی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا