خراسان

تنها راه بررسی مشکل “کاسپین” سؤال از رئیس جمهور است

جلیل رحیمی جهان آبادی

دبیر مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: تنها راه حل برای بررسی و حل شدن مشکل مردم در مؤسسه کاسپین برای مجلس شورای اسلامی سؤال از رئیس جمهور است.

جلیل رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت:  تعدادی از مؤسسات مالی و اعتباری در کشور وجود دارند که اینها پول و سرمایه مردم را در عناوین مختلف گرفته‌اند و به آنها پس نمی‌دهند و مراجع قضایی و بانک مرکزی نیز آنگونه که باید پاسخدهی ندارد.

وی بیان کرد: طبق قانون مجلس شورای اسلامی نمی‌تواند از بانک مرکزی و قوه قضائیه در این زمینه سؤال بپرسد به همین علت موضوع سؤال از رئیس جمهوری در نظر گرفته شده تا ایشان بتوانند اطلاعات مورد نیاز برای بررسی را در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار دهند.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان رضوی تنها راه باقیمانده برای حل شدن مؤسسه کاسپین را سؤال از رئیس جمهوری دانست و خاطرنشان کرد: بنده با وجود اینکه جزو طرفداران آقای روحانی هستم اما خود را وکیل مردم می‌دانم و با توجه به حجم مراجعات بالایی که در مورد مؤسسات مالی و اعتباری وجود دارد دیدگاه سیاسی در مجلس شورای اسلامی کنار گذاشته شده و برای این امر رئیس جمهوری به صحن علنی مجلس میآید.

رحیمی تأکید کرد: باید دید در صورتی که یک مؤسسه مالی و اعتباری مجوز فعالیت ندارد چرا مشکلات بعدی برای آن پیش میآید و در صورتی که مجوز ندارد به چه علت اجازه ادامه فعالیت به آن داده می‌شود به طوریکه بتواند مردم را مورد سواستفاده قرار دهد.

وی بیان کرد: نمایندگان مورد مراجعه مردم بوده و مردم از آنها پاسخ درست می‌خواهد و با تاوجه به اینکه ریشه تعداد زیادی از مؤسسات مالی و اعتباری در خراسان رضوی است این گلایه وجود دارد که مسئولان استانی آن طور که شایسته است پیگیری را انجام نمی‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا