خراسان

تن مواد مخدر طی ۷ ماه اخیر در خراسان رضوی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۱۶ تن مواد مخدر طی ۷ ماه اخیر در این استان خبر داد و گفت: کشف این میزان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از جغتای، قادر کریمی صبح امروز در بازدید از فرماندهی انتظامی این شهرستان با بیان اینکه مردم در هر زمان و مکان پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده اند، اظهار داشت:  این مردم نیازمند برقراری امنیت پایدار و خدمت گزاری خوب از سوی نیروی انتظامی هستند.

وی ادامه داد: با همکاری میان نیروی انتظامی و مردم، امنیت و آرامش ایجاد می‌شود، در حال حاضر نیز شوراهای اسلامی به عنوان نهاد مردمی به درک بالایی از پشتیبانی نیروی انتظامی رسیده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی مهم‌ترین اولویت ناجا را در سال جدید تامین امنیت ارتقای احساس امنیت برای مردم دانست و گفت: ما در تامین امنیت، مباحثی همچون انضباط اجتماعی ترافیکی و فرهنگ‌سازی اجرای قوانین و مقررات که هم در امور انتظامی و هم در امور ترافیکی و هم در امور جاده ای مدنظر است، را مورد توجه قرار می‌دهیم.

کریمی بیان کرد: امیدوارم با ظرفیتی که در خراسان رضوی وجود دارد و نیز مشارکت‌های مردمی، بتوانیم امنیت پایدار و ارتقای امنیت و احساس امنیت را در بین مردم ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های خراسان رضوی است، متذکر شد: در خصوص مبارزه با مواد مخدر ماموران نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی در هفت ماه گذشته ۱۶ تن مواد مخدر در  این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که اثر عدم اعتیاد به مواد مخدر را یک بار دیگر با مردم مرور کنیم و در بخش آموزش همگانی و تخصصی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

کریمی همچنین نیروی انتظامی را حافظ مردم عنوان کرد و یادآور شد: ماموران به دنبال سلامت کامل مردم هستند تا هیچ‌گونه اعتیادی نسبت به مواد مخدر ایجاد نشود و تحقق این موضوع نیازمند همکاری مردم با نیروی انتظامی است.

link canal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =

دکمه بازگشت به بالا