مشهد

تورهای گردشگری “مشهد را ببینیم” توسط شهرداری مشهد برگزار می‌شود

گردشگری مشهد 2

مدیر امور گردشگری شهرداری مشهد مقدس از برگزاری تورهای گردشگری نیم روزه و یک روزه به نام مشهد را ببینیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی قناویزچی با بیان اینکه شهر مشهد سالانه پذیرای میلیون‌ها زائر از تمام نقاط کشور و جهان اسلام است، اظهار داشت: این تور‌ها در راستای معرفی هویت و جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و مذهبی شهر مشهد و آشنایی زائران و گردشگران از ظرفیت‌های گردشگری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور تبیین و تفهیم مفاهیم ارزش معنوی، دینی و زیارتی مشهد جهت سوق دادن هویت گردشگری مشهد به سمت و سوی برند مذهبی هستیم، افزود: رویکرد ما در اجرای طرح تورهای گردشگری این است که زائران با جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری شهر مشهد و حومه آشنا شوند و مدت زمان ماندگاریشان در شهر افزایش یابد.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد افزود: با انجام این طرح‌ها علاوه برکارآفرینی و اشتغال‌زایی، شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها، به دنبال ایجاد شادابی و نشاط، تنوع‌بخشی به جاذبه‌های گردشگری و جلوگیری از یک‌نواختی فضاهای سیاحتی گردشگران و شهروندان از طریق تعریف انواع مختلف تور هستیم.

قناویزچی گفت: همچنین اجرای چنین برنامه‌هایی در سطح شهر و گردشگری علاوه بر افزایش آشنایی زائران و مجاوران از جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی شهر مشهد، سبب افزایش ماندگاری زائر و همچنین پرداختن به اقتصاد زیارت است که می‌تواند در رشد و پویایی شهر مشهد کمک شایانی کند.

وی اظهار داشت: تورهای گردشگری نیم روزه و یک روزه با عنوان «مشهد را ببینیم»، در ۷ مسیر نیم روزه و ۸ مسیر یک روزه تا پایان سال ادامه دارد.زائران و مجاوران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از تورهای گردشگری و ثبت نام به سایت زیارت ziarat. mashhad. ir و تلفن ملی زائر به شماره ۰۵۱- ۳۱۲۰۸ و ۰۵۱۳۸۳۳۱۰۰۲ تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا