مشهد

توزیع روزانه حدود ۵ تن گوشت گرم یارانه‌ای در واحدهای توزیعی مشهد‌

گوشت قرمز

مدیر امور تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: روزانه حدود ۵ تن گوشت گرم یارانه‌ای در مشهد مقدس برای تنظیم بازار این کالا توزیع می‌شود.

سید حمیدرضا جوادی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: روزانه در مشهد ‌بین ۷۰ تا ۸۰ تن گوشت توزیع و مصرف می‌شود و قصد اصلی از تعیین فروشگاه‌ها برای توزیع گوشت با قیمت یارانه‌ای واردکردن شوک به بازار است.

وی ادامه داد: هم اکنون با همکاری اتحادیه دامداران و سازمان جهاد کشاورزی گوشت گرم یارانه‌ای در بازار در حال توزیع بوده و یکی از علت اصلی آن آشنا کردن مردم با کیفیت واقعی گوشتی است که باید تحویل بگیرند.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی تأکید کرد: قیمت ابن نوع از گوشت برای لاشه گوسفند گرم بین ۲۶ تا ۲۷ هزار تومان بوده که در سطح شهر حدود ۳۰ هزار تومان است.

جوادی افزود: موضوع مهم در توزیع این نوع از گوشت این است که برای توزیع آن قیمت دام زنده کاهش داده نشده و به همان شکل واقعی باقی مانده که باید  از آن استفاده کرد. با توجه به این اقدامات هم حقوق مصرف‌کننده و هم حقوق تولیدکننده حفظ شده که در نهایت به نفع زنجیره بازار است.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون روزانه حدود ۵ تن گوشت در خراسان رضوی تولید شده که آثار روانی آن سبب شده تا حدودی قیمت توزیع گوشت به شکل غیر یارانه‌ای نیز کاهش پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + دو =

دکمه بازگشت به بالا