خراسان

توزیع کتب درسی دانش آموزان خراسان‌رضوی از امروز آغاز شد

کتاب درسی

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: توزیع کتب درسی دانش آموزان خراسان رضوی از امروز آغاز و تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد.

قاسم علی خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: با عنایت به توسعه دولت الکترونیک و شهروند الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتاب‌های درسی و نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال ۹۷-۹۶ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، پیش دانشگاهی، متوسطه دوم شاخه فنی و حرفه‌ای و کتاب‌های درسی تکمیلی مدارس دوره اول متوسطه ویژه استعدادهای درخشان، از طریق سامانه www.irtextbook.ir انجام شده است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: دانش آموزان و مدارس به شرح تقویم زمانی تعیین شده در سایت فوق و به فرض قبولی در پایه بعدی نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال آتی اقدام کردند.

خدابنده با بیان این که در صورت عدم موفقیت دانش آموز و یا هر دلیل دیگری امکان تغییر و یا لغو درخواست وجود دارد عنوان کرد: امکان اصلاح سفارش تا تاریخ ۱۷ شهریور ماه جاری برای مدارس و دانش آموزان وجود دارد.

وی بیان کرد: توزیع کتاب‌های درسی در مقطع ابتدایی از ۱۱ شهریور، فنی و حرفه‌ای و کاردانش از ۲۰ شهریور و متوسطه اول و دوم نظری از ۱۵ شهریور ماه بین مدارس بلامانع است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به این که کتب درسی مقاطع ابتدایی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش  و پیش دانشگاهی از ابتدای مهر ماه در مدارس توزیع می‌شود افزود: توزیع کتب درسی متوسطه اول و دوم نظری نیز از ۱۵ شهریور در کتابفروشی‌های مجاز سطح شهر انجام می‌شود.

خدابنده تصریح کرد: تا کنون به غیر از پایه یازدهم، صد درصد کتب درسی دیگر پایه‌ها از تهران دریافت شده است و با آمارهای پیش بینی شده به طور امانت به ادارات تابعه تحویل داده می‌شود تا در ابتدای مهر ماه بین دانش آموزان توزیع کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا