مشهد

توسعه “گردشگری و آی.تی” جزو اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی است

تامین اجتماعی

رئیس هیئت مدیره تامین اجتماعی کشور گفت: در حال حاضر توسعه “گردشگری و آی.تی” جزو اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمدحسین مهدوی عادلی ظهر امروز در مراسم بازگشایی هتل همای شماره یک مشهد اظهار داشت: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی ۴۲ میلیون ذینفع دارد و بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور محسوب می‌شود.

رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: مضجع نورانی امام هشتم(ع) در مشهد مقدس ظرفیت‌های زیادی را در حوزه گردشگری برای مشهد و خراسان رضوی ایجاد کرده است، علاوه بر این این شهر دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری سلامت است.

عادلی با بیان اینکه باید از این ظرفیت‌ها به نحو بهینه‌ای استفاده کرد گفت: سازمان تامین اجتماعی تمرکز خود را بر توسعه آی.تی و گردشگری و نفت و گاز قرار داده است.گردشگری نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و باید از جاذبه‌های این صنعت استفاده کنیم.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: مشهد و خراسان رضوی توانمندی‌های فراوانی در حوزه گردشگری و هتلداری در اختیار دارد که باید این توانمندی‌ها مورد حمایت قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی افزود: اگر این توانمندی‌ها مورد حمایت قرار گیرد مراکز اقامتی دیگر خالی باقی نمی‌ماند و زمینه رونق بیش از پیش این صنعت نیز فراهم می‌شود.

رشیدیان با اشاره به اینکه در جریان بازسازی هتل همای شماره یک مشهد برای بیش از ۵ هزار نفر اشتغال زایی شد تصریح کرد: همچنین ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این حوزه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت و تعالی خراسان رضوی هدف تمامی مسئولان استان است ادامه داد: همچنین امروز پروژه‌هایی به ارزش ریالی بیش از ۱۰ میلیارد تومان در حاشیه شهر مشهد مقدس مقدس کلنگ زنی شد که امیدواریم زمینه پیشرفت استان را فراهم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا