چهره ها

توضیح آزاده نامداری درباره تصاویرش در خارج از کشور

 
 

 

صبح روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی، تصاویری از آزاده نامداری مجری تلویزیون منتشر شد که او را در وضعیتی نامناسب نشان می‌داد. او که در رسانه‌ها معمولاً چادر بر سر دارد، در این تصاویر که در خارج از کشور ثبت شده بود، بدون حجاب متعارف دیده می‌شد. نامداری بعد از ظهردیروز  با انتشار ویدئویی کوتاه، درباره این تصاویر، توضیحاتی داد. در ادامه مهم‌ترین حرف‌های او را می‌خوانید:

حالم خوب نیست. برای کسانی که در خصوصی‌ترین قسمت‌های زندگی دیگران تجسس می‌کنند، متأسفم. قبلاً به همدیگر درگوشی می‌گفتند ولی حالا این تجسس کردن‌ها را خیلی راحت منتشر و با آبروی آدم‌ها بازی می‌کنند.
 روز خیلی سختی را پشت سر گذاشتم به دلیل این که مجبور شدم به آدم‌هایی که من را از نزدیک می‌شناختند و با روحیاتم آشنا بودند، جواب بدهم و بگویم که چه اتفاقی افتاده. فکر می‌کنم جواب دادن به همه، ارزشش را ندارد چون آدم‌هایی که این کارها را می‌کنند و این‌قدر راحت آدم‌ها را قضاوت می‌کنند، جوابشان سکوت است. اما از دوستانم عذرخواهی می‌کنم؛ خانم‌ها و آقایانی که می‌دانم چقدر تعجب کردند وقتی این عکس‌ها را دیدند. من با نزدیکان و محارمم در مکان سرسبزی نشسته بودم… یک لحظه روسری من افتاد، دوروبری‌ها هم به من محرم بودند. کسی که با خودش دوربین داشته و این عکس‌ها را گرفته، چه قصد و نیتی داشته و به چه دلیل چنین کاری کرده؟
اگر عادل باشیم، می‌بینیم گناه کسی که این تصاویر را ثبت و منتشر کرده، بسیار بیشتر از من است که با محارمم به پیک‌نیک رفته بودم و لحظه‌ای روسری از سرم افتاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفده =

دکمه بازگشت به بالا