مشهد

تولید مکمل‌های ورزشی پرورش اندام در مشهد کلید می‌خورد

مکمل ورزشی

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌رضوی گفت: در ارتباط با مکمل‌های ورزشی با سرمایه‌گذاری به توافق رسیده‌ایم تا  تولید مکمل در مشهد انجام شود.

مهدی بکائیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: براساس تقویم ورزشی فدراسیون پرورش‌اندام در ادامه برنامه‌های سال ۹۶، برگزاری سمینارهای آموزشی و تخصصی درجه سه، دوره مربیگری و داوری مچ‌اندازی، دوره‌های عمومی و تئوری و برگزاری کنگره علمی بدن‌سازی توسط دانشگاه فردوسی مشهد و امضاء تفاهم‌نامه با این دانشگاه برای همکاری را در برنامه داریم.

وی تصریح کرد: در ارتباط با موضوع فروش مکمل‌های ورزشی و نظارت بر این موضوع با دانشگاه علوم‌پزشکی همکاری داشته و تفاهم‌نامه‌ای را در این ارتباط به‌زودی امضا خواهیم کرد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌رضوی گفت: در ارتباط با مکمل‌های ورزشی با سرمایه‌گذاری به توافق رسیده‌ایم تا  تولید مکمل را در مشهد توسط سرمایه‌گذار انجام شود.

بکائیان با بیان این‌که در ارتباط با تولید مکمل و دریافت مجوز زامنی زیادی نیاز دارد، بیان کرد: به‌زودی برندی در حوزه مکمل‌ها انتخاب خواهیم کرد تا در ادامه با دریافت مجوز و نظارت دانشگاه علوم پزشکی مجوز تولید را دریافت کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا