ورزش

تکلیف اردوی خارجی پدیده تا ۲ روز آینده مشخص می‌شود/ بهترین تیم ممکن را می‌بندیم

محمد رضا مهاجری

سرمربی پدیده خراسان گفت: در همین یک دو روز آینده تکلیف اردوی خارجی تیم نیز مشخص می‌شود و امیدواریم با توجه به جمیع شرایط، اردویی خوب را برگزار کنیم.

محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس با اشاره به برگزاری مرحله سوم اردوی آماده سازی تیمش در مشهد اظهار داشت: با توجه به شرایطی که داشتیم سعی کردیم کار خود را خیلی زود آغاز کنیم و به همین دلیل از اواسط خردادماه استارت کار تیم را در مشهد برای حضور در لیگ برتر شانزدهم زدیم و در این راه تلاش‌های زیادی را انجام دادیم تا بتوانیم تیمی شایسته را روانه مسابقات نماییم.

وی ادامه داد: تا به اینجای کار بازیکنانی را که نیاز داشتیم توانستیم با تلاش مدیران باشگاه جذب کنیم و در برخی خطوط که سال گذشته با مشکلاتی روبرو بودیم سعی کردیم آن مشکلات را برطرف کنیم.

مهاجری ادامه داد: به هر حال شرایطی بود که نتوانیم با برخی از بازیکنانی که فصل گذشته در تیم حضور داشتند ادامه همکاری دهیم و این کاملاً در فضای دوستانه‌ای رقم خورد و در کنار آن ما البته با بازیکنان بسیار خوبی در همان پست‌هایی که نیاز داشتیم قرار داد بستیم.

سرمربی تیم پدیده خراسان همچنین افزود: در حال حاضر جو بسیار خوبی در تیم حاکم و بازیکنان نیز از انگیزه بالایی برخوردار هستند در حال برگزاری مرحله سوم اردوی خود هستیم. پس از اردوی تهران و فشار تمرینات بدنسازی که روی بازیکنانم بود، حالا در مشهد که تمرینات را مجدداً شروع کردیم،  بدن بازیکنان نیز به شرایط ایده‌آل نزدیک ‌شده‌است.

وی همچنین به برگزاری اردوی خارجی تیمش اشاره کرد و گفت: در همین یک دو روز آینده تکلیف اردوی خارجی تیم نیز مشخص می‌شود. امیدواریم با توجه به جمیع شرایط، بهترین تصمیم را بگیریم تا اردویی خوب را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان خطاب به هواداران  این تیم گفت: همواره سعی کرده‌ایم پاسخ اعتماد هواداران را به خوبی بدهیم چرا که ما به دنبال احیا فوتبال خراسان هستیم. در فصل نقل و انتقالات و در ادامه کار نیز امیدوارم به ما اعتماد کنند و شک نکنید که سعی می‌کنیم بهترین تیم ممکن را ببندیم و به بهترین شکل پاسخگوی محبت‌های هواداران و اهالی فوتبال خراسان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا