سلامت

تکنیک‎‌های جدید جراحی شانس بهبودی بیماران سرطانی را افزایش داده است

سرطان

سرپرست بخش جراحی اعصاب دانشگاه مونستر آلمان گفت: تکنیک‎‌های جدید جراحی شانس بهبودی بیماران سرطانی را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، والتر اشتومر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام یک عمل جراحی با تکنیکی خاص در بیمارستان رضوی، اظهار داشت: این جراحی با عنوان خلاصه ALA انجام شده که در حین جراحی برای اینکه از وضعیت بیمار اطلاع پیدا کنیم او را بیدار کردیم.

وی ادامه داد: به این منظور که وضعیت بالینی بیمار بررسی شود وی را در حین عمل بیدار می‌کنیم اما به دلیل اینکه قبل عمل از این موضوع آگاه بوده و داروهای خاصی برای آرامش و عدم ترس استفاده کرده است، مشکلی به‌وجود نمی‌آید.

سرپرست بخش جراحی اعصاب دانشگاه مونستر آلمان به افزایش آمار جراحی‌های مغز و اعصاب در آلمان اشاره و بیان کرد: این موضوع به‌دلیل افزایش بیماران نیست بلکه آشنایی با تکنیک‌های مجهز و بیشتر شدن علم متخصصان دلیل افزایش جراحی‌ها است.

اشتومر یادآور شد: به طور مثال در کلینیکی که من فعالیت می‌کنم سالیانه 1000 بیمار عمل جراحی انجام می‌دهند.

وی در زمینه کنگره سرطان در بیمارستان رضوی، گفت: این کنگره سطح علمی بسیار بالایی داشت و نشان دهنده مهمان نوازی ایرانیان بود.

این جراح اعصاب و سرطان با تاکید بر ایجاد تعامل بین متخصصان ایرانی و خارجی افزود: خوشبختانه ارتباط خوبی برقرار شده که برگزاری این کنگره‌ها به ادامه این ارتباطات کمک زیادی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 4 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا