خراسان

تیراندازی مرگبار در نیشابور

عامل قتل زن ۵۰ ساله و مجروح شدن دختر ۲۱ ساله وی توسط پلیس شهرستان دستگیر شد.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: حدود ساعت ۰۲:۰۹ دقیقه بامداد روز گذشته یک مورد تیراندازی به سمت خودرو ال ۹۰ در محدوده خیابان طالقانی غربی به مرکز ۱۱۰ اعلام گردید. 
 وی افزود: در این حادثه زنی ۵۰ ساله راننده خودرو ال نود نوک مدادی بر اثر اصابت گلوله فوت کرد و دختر ۲۱ ساله وی نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور عنوان کرد: کارگاهان در تحقیقات اولیه پلیسی متوجه شدند مادری به اتفاق دختر ۲۱ ساله و پسر حدودا ۱۲ ساله‌اش پس از شرکت در یک مراسم عروسی و خرید دارو از یکی از داروخانه‌های سطح شهرستان به سمت منزل در حرکت بوده‌اند، ناگهان دو نفر با سر و صورت پوشیده با یک دستگاه موتورسیکلت که از قبل آنان را تعقیب می‌کردند به وسیله یک قبضه اسلحه شکاری دو لول تیراندازی و پس از کشتن راننده و مجروح کردن دختر وی بلافاصله از محل متواری شده‌اند.
 
وی افزود: با استفاده از سرنخ های موجود و ردزنی‌های گسترده ساعت حدودا نه صبح یکی از متهمان اصلی که با خودرو پراید در ۴۰ کیلومتری جاده نیشابور به مشهد حوالی روستای عصمت آباد را شناسایی و دستگیر شد. 
متهم ۲۹ ساله ضمن قبول بزه انتسابی در اعترافات خود اظهار کرده است: بنده داماد سابق مقتوله بودم که به دلیل اختلافات قبلی با  همدستی دو تن از دوستانم که یکی از آنان وظیفه تعقیب و اطلاع به بنده را داشت و یک نفر دیگر که راکب موتورسیکلت بود با اسلحه شکاری به سمت خودرو و آنان تیراندازی و از محل متواری شدیم.
فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: به دنبال این اعترافات دیگر همدستان ۲۷ و ۲۶ ساله وی در عملیات‌های جداگانه دیگری در خیابان ابراهیم ادهم دستگیر و آلت قتاله نیز از مخفیگاه آنان کشف و ضبط شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا