ورزش

تیم خراسان‌رضوی به مقام سوم کشتی با چوخه کشور رسید‌

مسابقات کشتی باچوخه در شیروان - خراسان شمالی ‎

رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی گفت: تیم خراسان‌رضوی به مقام سوم کشتی با چوخه کشور رسید‌.

محمود یعقوبی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس با بیان این که کشتی باچوخه اخیرا زیر نظر مجموعه هیئت‌های کشتی قرار گرفته است، اظهار‌ داشت: رقابت‌های استانی کشتی چوخه روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد جاری با حضور ۵۰ ورزشکار در ۶ وزن در خانه کشتی استاد توکل برگزار شد و نفرات برتر اوزان مختلف برای حضور در رقابت‌های کشور انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات برای حضور رقابت‌های کشتی چوخه قهرمانی کشور که از  ۱۸ تا ۲۰ خرداد ماه جاری در بجنورد برگزار شد، در قالب دو تیم خراسان‌رضوی الف و ب در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی گفت: نفرات اعزامی از استان در وزن ۶۰ کیلوگرم احسان هنردوست و هادی رمضانی، در ۷۰ کیلوگرم مهدی کیوان‌پناه، حسن موسی زاده و قرایی، در وزن ۸۰ کیلوگرم محسن هنردوست، حسین شفیعی و بهزاد اعتمادی، در ۹۰ کیلوگرم سعید نوائی قهرمان، مصطفی اسکندری و شاکری، در ۱۰۰ کیلوگرم روح‌الله خلیلی و مهران مختاری و حبشی و در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم عباس نیک سرشت و حسن ثانی بودند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: تیم خراسان رضوی “الف” در این مسابقات رتبه سوم و تیم “ب” استان رتبه هفتم را کسب کردند و تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها خراسان جنوبی و خراسان شمالی “الف” بودند.

وی اظهار داشت: در مسابقات کشوری کشتی باچوخه در بجنورد بیش از ۱۰۰ چوخه‌کار در قالب ۱۵ تیم از ۱۱ استان کشور حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا