ورزش

تیم پدیده لیگ برتر را با قدرت شروع می‌کند/ حضورمان در جام شهدا نامشخص است

رضا مهاجری

سرمربی پدیده خراسان گفت: هنوز تکلیف حضور و یا عدم حضورمان در جام شهدا مشخص نشده است.

رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس درباره قرعه کشی بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: براساس قرعه کشی صورت گرفته به جز بازی‌های هفته سیزدهم و چهاردهم که با استقلال و پرسپولیس بازی داریم شرایط خوبی برایمان رقم خورده است.

وی افزود: بازی در برابر استقلال و پرسپولیس آن هم در دو هفته پشت سر هم برای تیم پدیده بسیار سخت است و تا حدودی از این حیث روند قرعه کشی برای پدیده ضعیف بود.

سرمربی پدیده درباره دربی مشهد در هفته دوم لیگ برتر تصریح کرد: به هر حال دو تیم پدیده و سیاه جامگان باید با هم بازی کنند و این حساسیت وجود دارد هر چه زودتر این دو تیم با هم روبه رو شوند بهتر است.

مهاجری بیان کرد: هنوز تکلیف ما با جام شهدا مشخص نشده و این بازی می‌تواند به تیم ما کمک کند البته احتمال دارد زمان بازی عوض شود چرا که فینال جام شهدا 31 تیرماه برگزار می‌شود و 4 مرداد ماه نیز لیگ برتر است بنابراین اگر 31 تیرماه در تهران بازی کنیم، نخستین بازی لیگ نیز با سپاهان در اصفهان است تیم خسته می‌شود.

وی اظهار داشت: امسال بازیکنان خیلی خوب شروع کردند و تفکراتی را که می‌خواستیم توانستیم پیاده کنیم از طرفی در حفظ بازیکنان، نقل و انتقالات  خوب عمل کردیم و امیدوارم بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفده =

دکمه بازگشت به بالا