مشهد

ثبات قیمت گوشت در بازار مشهد/ کمبود گوشت برای شب عید نداریم

خبرگزاری فارس: ثبات قیمت گوشت در بازار مشهد/ کمبود گوشت برای شب عید نداریم

رئیس اتحادیه گوشت دامی مشهد از ثبات قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: مشکلی برای تأمین گوشت در ایام نوروز نداریم.

 

احمد احدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: اتحادیه گوشت مشهد با همکاری اتاق اصناف تمهیدات ویژه‌ای برای تامین گوشت در ایام تعطیلات نوروزی اندیشیده است.

وی با بیان اینکه مشکلی در تامین گوشت در این ایام نداریم، افزود: با توجه به ورود حجم انبوهی از مسافران و زائران رضوی و تقاضای گوشت بیشتر نسبت به سایر ایام برنامه‌ریزی‌های کاملی در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس اتحادیه گوشت دامی مشهد با تاکید بر اینکه گشت‌های بازرسی این اتحادیه در ایام نوروز به گشت زنی و رسیدگی به تخلفات اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: اکیپ‌های بازرسی تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت روزانه و مستمر از ساعت 8 صبح تا 10 شب در سطح شهر مشهد به گشت‌زنی و رسیدگی به تخلفات می‌پردازند.

احدی در پاسخ به این سئوال که آیا تاکنون تخلفی توسط فروشندگان گوشت در سطح شهر صورت گرفته است، گفت: تاکنون تخلفی از سوی فروشندگان گوشت توسط گشت‌های بازرسی مشاهده نشده و علاوه بر این شکایتی نیز از سوی مردم اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه در آستانه سال جدید قیمت گوشت تغییری نکرده است، تاکید کرد: گوشت در تمام سطح شهر مشهد بر اساس نرخ مصوب ارائه می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت دامی مشهد تصریح کرد: قیمت هر کیلو گوشت گوساله نرینه بدون استخوان همچون گذشته به قیمت 32 هزار 500 تومان و هر کیلو گوشت گاوی بی‌استخوان و بدون چربی 28 هزار تومان عرضه می‌شود.

احدی اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلفات در زمینه عرضه گوشت در سطح شهر مشهد می‌توانند با شماره تلفن 33423020 (اتحادیه فروشندگان گوشت دامی قصابان مشهد) تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت به شکایت‌های آنها رسیدگی شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا