مشهد

ثبت بیش از 3000 مورد استعلام ساختمانی در مشهد

images

 

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: بیش از 3000 مورد استعلام ساختمانی در 6 ماهه نخست سال 94 به ثبت رسیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حسین‌نژاد عنوان کرد: 3 هزار و 489 مورد استعلام ساخت و سازها در 6 ماهه نخست سال جاری انجام گرفت.
وی در ادامه با بیان اینکه سهم استعلام ساختمانی نسبت به پروانه، پایانکار و عدم خلاف در 6 ماهه نخست سال جاری بیشتر بوده است، افزود: پس از استعلام، عدم خلاف ساختمانی با 3 هزار و 305 مورد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: پس از استعلام و عدم خلاف ساختمانی، پروانه ساختمانی با 1991 مورد و پایانکار با 88 مورد رتبه‌های سوم و چهارم را دارند که توسط دفاتر دائم خدمات مهندسی و شهرسازی انجام گردیده است.
حسین‌نژاد ادامه داد: در مجموع در 6 ماهه نخست سال جایر، 8873 استعلام، عدم خلاف، پروانه و پایانکار ساختمانی در سطح شهر مشهد به ثبت رسید.
به گفته وی، در سال 93، عدم خلاف، صدور پایانکار، استعلام و پروانه به ترتیب بالاترین موارد را به خود اختصاص داده‌اند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد بیان کرد: در سال گذشته، 10هزار و 619 مورد عدم خلاف، 10 هزار و 572 مورد پایانکار، 5766 مورد استعلام و 1192 مورد پروانه ساختمانی به ثبت رسیده است.
حسین‌نژاد اضافه کرد: در مجموع 28 هزار و 149 مورد استعلام، عدم خلاف، پروانه و پایانکار ساختمانی در سال 93 و در سطح شهر مشهد به ثبت رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا