مشهد

جابه‌جایی اثاث منزل تنها با مجوز در نوروز ۹۶

یکی دیگر از اقدامات ما نظارت تصویری حمل و نقل بار درون‌شهری از طریق استقرار نیرو در مرکز کنترل ترافیک است.
جابه‌جایی اثاث منزل تنها با مجوز در نوروز 96

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: جابه‌جایی اثاث منازل در ایام نوروز ۹۶ تنها با هماهنگی نیروی انتظامی و اخذ مجوز از این سازمان باید انجام شود.
حسین مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد در مورد اقدامات صورت گرفته سازمان برای استقبال از بهار سال ۹۶ اظهار کرد: با نیروی انتظامی جهت جابه‌جایی اثاث منازل در ایام نوروز با مجوز از سازمان هماهنگی شده است.
وی افزود: در جهت خدمت‌رسانی، خودروهای دارای مجوز از سازمان در شهر فعال هستند و همچنین گشت‌های بازرسی ما نیز در این ایام به کار خود با جدیت بیشتری ادامه می‌دهند.
مختاری بیان کرد: در نوروز امسال پیش‌بینی شده تا کشیک نوروزی شرکت‌های حمل و نقل بار درون‌شهری به ارائه خدمات بیشتری به شهروندان و زائران خدمات‌رسانی کنند همچنین دریافت و پاسخگویی به شکایات مردمی از طریق برقراری کشیک آماده‌‌باش در بازرسی سازمان انجام می‌پذیرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون ‌شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: یکی دیگر از اقدامات ما نظارت تصویری حمل و نقل بار درون‌شهری از طریق استقرار نیرو در مرکز کنترل ترافیک است.
وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی جامع در خصوص خدمات ارائه شده سازمان به زائران انجام می‌شود، اظهار کرد: آموزش رانندگان حوزه حمل و نقل بار و پذیرش ناوگان باری در توقفگاه‌های عمومی میثاق و میدان نمایشگاه از دیگر اقدامات سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد در طرح استقبال از بهار سال ۹۶ است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =

دکمه بازگشت به بالا