خراسان

جریمه لغو سفر به ترکیه بر عهده مسافران است/ لغو مسافرت‌ به ترکیه با گسترش حملات تروریستی

فرقانی/ دفاتر خدمات صنفی خراسان رضوی

دبیرانجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: مسافرانی که پس از حوادث اخیر تروریستی رخ داده در ترکیه قصد لغو تورهای گردشگری را دارند جرائم مربوطه را باید طبق قرارداد سفر پرداخت کنند.

مجید فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس افزود: در واقع در قرارداد تورهای گردشگری عنوان لغو در وضعیت اضطراری منعقد می‌شود که این موضوع به دو وضعیت جنگ و یا بلایای طبیعی اشاره دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ترکیه در وضعیت جنگی قرار نگرفته و بلایای طبیعی نیز برایش به وجود نیامده نمی‌توان تورهای گردشگری را به این مقصد لغو کرد.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به وضعیت فعلی در صورتیکه مسافر قصد داشته باشد سفر خود به ترکیه را لغو کند باید بین 20 تا 100 درصد جریمه پرداخت کند زیرا طبق قرارداد تور، آژانس و یا هیچ ارگانی مسئولیت این بخش را بر عهده ندارد.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی بیان کرد: با به وجود آمدن حمله‌های تروریستی اخیر عده زیادی قصد دارند که سفر خود را به ترکیه لغو کنند که در این صورت مطابق با قرارداد و مقررات ابلاغی می‌توانند این اقدام را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا