مشهد

جسم بی‌جان آتش‌نشان مشهدی در ۲۵ کیلومتری کانال آب پیدا شد

پیکر پاک وی صبح امروز چهارشنبه چهارم اسفندماه جاری پس از تشییع در حرم مطهر رضوی و محل خدمت وی، در آرامستان بهشت رضا(ع) دفن شد.

جسم بی‌جان آتش‌نشان مشهدی در 25 کیلومتری کانال آب پیدا شدجسم بی‌جان آتش‌نشان مشهدی در 25 کیلومتری کانال آب پیدا شد

پیکر بی‌جان آتش نشانی مشهدی، پس از مدت‌ها مفقودی پیدا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مسعود اعتصام‌پور،‌ معاون شیفت ایستگاه شانزدهم آتش نشانی مشهد، شامگاه جمعه بیست و نهم بهمن ۹۵ در ۱۰ کیلومتری شهرستان تایباد بر اثر وقوع سیل به همراه خودروی سواری‌اش به داخل کانال آب سقوط می‌کند و صبح روز سه شنبه سوم اسفند ماه جسم بی‌جان وی در ۲۵ کیلومتری کانال آب، پشت روستای قمی به همت تیم‌هایی متشکل از آتش نشانی مشهد و هلال احمر پیدا شد.
پیکر پاک وی صبح امروز چهارشنبه چهارم اسفندماه جاری پس از تشییع در حرم مطهر رضوی و محل خدمت وی، در آرامستان بهشت رضا(ع) دفن شد.
وی متولد پانزدهم اردیبهشت ماه سال ١٣۶۴ ، متاهل و دارای دو فرزند ۸ و ۱ ساله به نام‌های میثم و زهرا بود که از سال ١٣۸۹ به عنوان سرباز در آتش نشانی مشهد مشغول به خدمت شد و در سال ۱۳۹۱ تاکنون که به استخدام سازمان درآمده ، در مناصبی چون آتش نشان و معاون شیفت به شهروندان و زائران هشتمین امام شیعیان جهان خدمت نموده است.
به همین مناسبت مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد پیام تسلیتی صادر کرد. در این پیام آمده است: «از سفر آخرت هیچکس را حذر نیست و از آن روز که قفس تن می شکند و روح به ابدیت می‌پیوندد، چهره زیبایش در قاب عکس همواره به چشم می‌آید که با نگاه مهربانش می‌گوید مرا در آیینه آسمان ببینید و در قلب خود بجویید. درگذشت ناگهانی همکار گرامیمان باعث تاسف و تاثر عمیق اینجانب و همکاران خود در سازمان آتش‌نشانی مشهد گردید. بدینوسیله مراتب تالم و اندوه خود و همکارانم را اعلام نموده و از درگاه خداوند منان رحمت، غفران الهی و علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و بردباری برای خانواده محترم ایشان را مسئلت می‌نمایم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهار =

دکمه بازگشت به بالا