خراسان

جشنواره انتخاب برترین‌های مساجد در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

 

بسیج

رئیس بسیج محلات و مساجد خراسان‌رضوی گفت: همزمان با هفته بسیج، جشنواره انتخاب برترین‌های مساجد خراسان رضوی برگزار می‌شود.

یحیی سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: جشنواره انتخاب برترین‌های مساجد همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود و از مساجدی که ارکان‌ آنها شامل امام جماعت، پایگاه بسیج، هیئت امنا، کانون فرهنگی فعال و هماهنگ باشند تقدیر می‌شوند.

وی افزود: همزمان با روز جهانی مسجد که 31 مرداد ماه است، تمامی مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات برنامه‌های فرهنگی، هنری خواهند داشت و در شهرستان‌ها نیز مراسم روز جهانی مسجد پیگیری می‌شود.

رئیس بسیج محلات و مساجد خراسان رضوی تصریح کرد: 188 حوزه بسیج در استان خراسان‌رضوی داریم که هر‌کدام شامل 20 تا 30 پایگاه بسیج در سطح مساجد و محلات است. 

سالاری با بیان اینکه 5 هزار و 330 مسجد و حسینیه در سطح خراسان‌رضوی فعالیت دارند عنوان کرد: براساس  جمعیتی که در مساجد وجود دارد پایگاه بسیج تشکیل می‌شود و اگر در یک منطقه 20 تا 30 پایگاه تشکیل شود حوزه بسیج احداث خواهد شد.

وی گفت: در حاشیه شهر مشهد احداث پایگاه در 100 مسجد در دستور کار قرار داشت که تعداد زیادی از این پایگاه‌ها و مساجد در حاشیه شهر مشهد با همکاری سپاه امام رضا(ع) و مرکز رسیدگی به امور مساجد احداث شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا