مشهد

جشنواره ایده‌پروری گردشگری دیدار در مشهد برگزار می‌شود

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی از برگزاری جشنواره ایده پروری گردشگری با عنوان دیدار در مشهد خبر داد.

خبرگزاری فارس: جشنواره ایده‌پروری گردشگری دیدار در مشهد برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام هاشم مهذب ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری تیم‌های متخصص و فناوری را همسان با نیازمندی‌های مشهد مقدس و استان تشکیل می‌دهد که باید گفت نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری با هدف افزایش مدت اقامت و شعار گردشگری ایده‌آل با آرمان شهر رضوی در محل فرهنگسرای کودک و آینده برگزار می‌شود.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی افزود: امکان حضور اقشار مختلف مردم و همچنین دانشجویان در این جشنواره فراهم شده به طوری که محدودیتی وجود ندارد و پس از پذیرش متقاضیان یک جلسه توجیهی در دهم اسفند برای شرکت در جشنواره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره از فردا 15 بهمن‌ماه تا هفتم اسفند می‌توانند به آدرس اینترنتی WWW.DIDARFESTIVAL.IR  مراجعه کنند.

مهذب بیان کرد: یک دوره آموزشی هم با عنوان دوره آموزش بوم کسب و کار در 13 اسفندماه جاری برگزار می‌شود که طی آن برگزیدگان منتخبی که به وسیله آرای هیئت داوران انتخاب شده‌اند با تیم‌های خود در 20 و 21 اسفند ماه برای شرکت در جشنواره حاضر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در قالب چهار حوزه گردشگری بازاریابی، علوم اجتماعی و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود که طی آن آقایان محمد زاهدی، حسین ستوده، رضا رضوانی و علی جاهدی از فعالین این عرصه و دانشگاه به عنوان حامیان و راهنمایان این جشنواره هستند، همچنین باید گفت در زمان برگزاری این جشنواره از بخش‌های مختلف صنعت گردشگری به منظور مذاکره و سرمایه‌گذاری دعوت به عمل آمده است.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی تصریح کرد: این جشنواره توسط پارک علم و فناوری خراسان برگزار می‌شود و همچنین باید گفت معاونت اقتصادی، معاونت فرهنگی و اجتماعی و گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد هم در برگزاری این جشنواره مشارکت داشتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 2 =

دکمه بازگشت به بالا