مشهد

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در مشهد برگزار می‌شود

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمد محمدی ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از جمله برنامه‌هایی است که برگزاری آن برای روزهای ۱۲ تا ۱۶ اسفندماه در مشهد مقدس تمهید شده است.

معاون اداره کل ارشاد خراسان رضوی با اشاره به اینکه این جشنواره به مشهد به عنوان خانه اصلی خود بازگشته است گفت: این جشنواره ۱۱ دوره در بندرعباس برگزار شد.

محمدی خاطرنشان کرد: تفاهماتی در راستای برگزاری و بازگشت مجدد این جشنواره به مشهد میان ارشاد اسلامی خراسان رضوی و بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) صورت گرفت و این جشنواره از فردا در مشهد آغاز به کار می‌کند.

وی گفت: سالن اصلی تئاتر شهر، فرهنگ‌سرای غدیر، مجتمع فرهنگی هنری امام‌خمینی(ره)، سالن بهار در مجتمع امام‌رضا(ع)، سالن اشراق، مرکز شماره چهار کانون فکری و پرورشی کودک و نوجوان، فرهنگ‌سرای ترافیک و کانون فرهنگی- تربیتی رشد سالن‌های میزبان اجراهای این جشنواره هستند.

محمدی عنوان کرد: مخاطبان اصلی این جشنواره قاعدتا کودکان و دانش آموزان هستند و در راستای تسهیل حضور دانش آموزان در این جشنواره رایزنی‌ها و هماهنگی‌هایی با آموزش و پرورش خراسان رضوی و همچنین شهرداری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از بخش‌های جانبی تدارک دیده شده برای جشنواره این است که از ظرفیت دانش آموزان برای داوری آثار نیز استفاده می‌شود که برای نخستین بار این اتفاق در این جشنواره رخ داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا