مشهد

جشنواره «مشهد را از نو ببینیم» فرصتی دوباره برای شناخت مکان‌های هویتی و تاریخی شهر

بسیاری از شهروندان هم گاهی به دلیل دغدغه کاری شان در زندگی نیز کمتر فرصت کرده‌اند از این مکان‌های هویتی و تاریخی بازدید کنند، که اجرای این اقدام نیز برای شهروندان یک گام مثبت ارزیابی می‌شود.

tour1

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جشنواره «مشهد را از نو ببینیم» فرصتی دوباره جهت شناخت مکان‌های هویتی و تاریخی شهر مشهد هم برای زائران و هم برای مجاوران ایجاد می‌کند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احسان اصولی با بیان اینکه شهر مشهد دارای پتانسیل و ظرفیت بالای گردشگری است، اظهار کرد: برگزاری تورهای گردشگری این فرصت را به زائران و گردشگران می‌دهد تا با شناخت از مکان‌های هویتی و تاریخی از ظرفیت‌های گردشگری شهر مشهد آشنا شوند.
وی افزود: با توجه به اینکه مقصد اول زائران و گردشگران به شهر مشهد زیارت بارگاه منور رضوی است، ایجاد چنین بسترهای اطلاع‌رسانی می‌تواند زمینه ماندگاری بیشتر زائر را در شهر فراهم کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد: بسیاری از شهروندان هم گاهی به دلیل دغدغه کاری شان در زندگی نیز کمتر فرصت کرده‌اند، از این مکان‌های هویتی و تاریخی بازدید کنند، که اجرای این اقدام نیز برای شهروندان یک گام مثبت ارزیابی می‌شود.
اصولی با اشاره به اینکه طرح گردشگری یک فرصتی هم به نوجوانان و جوانان می‌دهد در روزهای پایانی تعطیلات از مکان‌های گردشگری بازدید کنند، افزود: شهر مشهد ازلحاظ تاریخی ظرفیت‌های بالایی در دل خود نهفته دارد، که متاسفانه قشر جوان ما باتوجه به رشد عرضی شهر در چند دهه اخیر کمتر توانسته‌اند، از این ظرفیت‌ها بهره ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا