خراسان

جشن میلاد امام هادی(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

آذین بندی حرم مطهر امام رضا (ع)

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز ولادت امام علی النقی(ع)، جشن میلاد دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدسبه نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌جلال حسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: در ایام میلاد امام دهم شیعیان، برای زائران و مجاورانی که در این ایام برای عرض شادباش به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می‌شوند، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه حجج اسلام والمسلمین حسینعلی سعدی و اسدالله اسدی در ویژه برنامه شب میلاد امام هادی(ع) سخنرانی خواهند کرد، گفت: ضرورت غدیرشناسی، سیره و شخصیت امام هادی(ع)، ولایت و امامت در قرآن و بیان سیره و زندگانی این امام بزرگوار از موضوعاتی است که در ایام میلاد امام علی النقی(ع) تبیین می‌شود.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی بیان کرد: مدیحه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)، سخنرانی، بیان احکام، قرائت ادعیه و اقامه نماز جماعت از جمله برنامه‌های روز میلاد به‎شمار می‎رود که چهارشنبه ۱۵ شهریورماه از ساعت ۱۱ تا ۱۳:۳۰ برگزار می شود.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه شب میلاد سه شنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در صحن جامع رضوی حرم مطهر تدارک دیده شده است. افزون بر برنامه‎های صحن جامع رضوی در دیگر اماکن حرم مطهر نیز ویژه برنامه‎هایی چون حلقه های معرفت، پایگاه آداب زیارت، دین نشاط زندگی و … برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا