خراسان

جلسه ویژه حل موضوع المان پدیده برگزار می شود

هفته آینده جلسه ویژه حل موضوع المان پدیده با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی در مشهد برگزار می شود.

 نماینده مردم ارومیه با اعلام این خبر گفت: متاسفانه وزیر راه تا امروز به وعده هایی که در خصوص پدیده داده پایبند نبوده است، حتی ایشان پاسخگوی سوال هایی که در خصوص پدیده در صحن علنی مجلس از ایشان پرسید شده نیز نبودند.

نادر قاضی پور افزود: حناچی معاون وزیر راه و شهرسازی به دلیل مخالفت با تعداد طبقات المان پدیده برکنار شده و به همین دلیل هفته آینده دکتر دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور به همراه آخوندی وزیر راه و شهرسازی مشهد سفر خواهند کرد و با استقرار در پدیده در خصوص موضوع المان پدیده تصمیم گیری می شود.

وی ادامه داد: تمامی زیر ساخت ها و پتانسیل ها برای ۳۴ طبقه پیش بینی و اجرا شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق وپیشبرد اهداف ابرپروژه اقتصادی پدیده نیازمند همت وپشتیبانی همه مسئولان رده های مختلف از هر ارگان و اداره ای است، افزود: امیدواریم با تغییراتی که دکتر دین پرست در رده های استانی انجام می دهد المان ۳۴طبقه پدیده به نتیجه برسد؛ تا حق ۱۳۶هزار سهامدار پدیده که تا به امروز از این موضوع آسیب جدی دیده اند ادا شود.

وی با بیان اینکه المان پدیده یکی از مهمترین شاخصه های پیشرفت پروژه محسوب می شود، گفت: پدیده با هتل ۳۴ طبقه برای همه شناخته شده است و حتی سرمایه گذار نیز به صرف وجود این المان در پدیده سرمایه گذاری خواهد کرد.

قاضی پور ادامه داد: رشد پدیده به عنوان ابرپروژه کشور نقش به سزایی در رونق اقتصاد و وضعیت اشتغال جوانان دارد، ضمن اینکه فعالیت دوباره پدیده باعث جذب گردشگر می شود که امیدواریم با عنایت و راهنمایی های امام جمعه محترم مشهد و همچنین با کمک تولیت محترم آستان قدس رضوی، پدیده طبق قرار قبلی خود دوباره به رشد و رونق خود برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا