آموزش

جلوگیری از دریافت پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام

ارسال پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام, کانال‌های تلگرام

جلوگیری از ارسال پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام

با استقبال گسترده‌ی کاربران از اپلیکیشن ارتباطی تلگرام، به همان میزان شمار پیام‌های تبلیغاتی ارسال‌شده از این طریق افزایش یافته است. به طوری که در حال حاضر روزانه هر کاربر ممکن است بیش از 10 پیام تبلیغاتی در تلگرام خود دریافت کند و این موضوع بسیار آزاردهنده شده است.

سازندگان تلگرام نیز برای جلوگیری از ارسال پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام نیز بی‌کار ننشسته‌اند و از مدتی قبل به مقابله با آن برخاستند. در ابتدا پیام‌های تبلیغاتی از طریق شماره‌های تبلیغاتی و همانند SMSهای تبلیغاتی ارسال می‌شد که توسط سازندگان تلگرام از ارسال پیام‌های انبوه از این طریق جلوگیری شد. اما پس از آن، شرکت‌های تبلیغاتی از قابلیت کانال‌های تلگرام برای تبلیغات استفاده نمودند و تبلیغاتی که این روزها کاربران دریافت می‌کنند از این طریق ارسال می‌شود.

اما در به‌روزرسانی اخیر تلگرام برای گوشی‌های هوشمند، قابلیتی اضافه شده است که از اضافه شدن شما به گروه‌ها و کانال‌ها توسط افرادی غیر از افراد موجود در لیست مخاطبین، جلوگیری می‌کند. در نتیجه عملاً اضافه شدن شما به کانال‌های تبلیغاتی با فعال بودن این گزینه غیرممکن می‌شود.

در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.
ابتدا پیش از هر کاری اطمینان پیدا کنید تلگرام شما به آخرین نسخه آپدیت شده است.

اپلیکیشن Telegram را باز نمایید.

اکنون وارد صفحه‌ی Settings شوید (در اندروید ابتدا دکمه‌ی Menu و سپس Settings را انتخاب کنید و در iOS از نوار پایین صفحه، Settings را انتخاب نمایید).
حال Privacy and Security را لمس نمایید.

ارسال پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام, کانال‌های تلگرام

اکنون از محدوده‌ی Privacy گزینه‌ی Groups را لمس کنید.

ارسال پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام, کانال‌های تلگرام

سپس گزینه‌ی Who can add me to group chats را بر روی My Contacts تنظیم نمایید.

ارسال پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام, کانال‌های تلگرام

کار تمام است و با این کار تنها افراد موجود در لیست مخاطبین شما امکان اضافه کردن‌تان به گروه‌ها و کانال‌ها را دارا هستند.

منبع:tarfandestan.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا