مشهد

حاشیه های بازدید رئیس جمهوری از بیمارستان امام رضا (ع) مشهد

 

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس جمهوری جمعه شب در جریان بازدید از روند ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به بیماران در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد هنگام خروج با استقبال مردم روبرو شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در شب شهادت امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور در بخش جراحی و بستری بیمارستان امام رضا (ع) در مشهد به هریک از بیماران یک شاخه گل اهدا کرد و شال عزای حضرت امام رضا (ع) را بر دوش آنها نهاد.

رئیس جمهوری هنگامی که به یکی از بیماران شاخه گل اهدا کرد و احوال و وضعیت خدمات دهی کادر بیمارستان را جویا شد، این بیمار از وضعیت و مشکلات مالی خود گفت که دکتر روحانی به وزیر بهداشت دستور داد نسبت به حل مشکل وی اقدام کند.

روحانی همچنین به درخواست کادر پرستاری بیمارستان مزبور در جمع آنان ایستاد و عکس یادگاری گرفت.

رئیس جمهوری حین خروج از بیمارستان به ابراز احساسات جمعیت قابل توجهی که مقابل در بیمارستان ایستاده بودند پاسخ داد و از سوار شدن به خودرو امتناع کرده و به داخل جمعیت رفت و مسافتی را بین مردم حرکت و با آنان گفت و گو کرد.

مردی از میان جمعیت خطاب به رئیس جمهوری گفت: دکتر روحانی کلید شما چه زمانی قفل بسته مشکلات ما را باز می کند؟

جوانی از حاضران هم با بیان اینکه ‘دکتر روحانی به شما رای دادم و امروز همچنان بیکارم’ افزود: من و بسیاری از دیگر جوانان انتظار داریم قبل از هر چیز مشکل بیکاری را حل کنید.
آن سوی جمعیت نیز پسر بچه ای با تمام وجود فریاد می زد ‘آقای روحانی’ و می کوشید خود را به رئیس جمهوری برساند و وقتی رئیس جمهوری متوجه وی شد خود را به او رساند و با او دست داد و او را در آغوش کشید.

رئیس جمهوری که از ظهر پنجشنبه در مشهد است به حرم مطهر رضوی مشرف شده و در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی استان شرکت کرده است.
وی قرار است امشب در مراسم خطبه خوانی شب شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شرکت کند.

 

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا