مشهد

حذف پول نقد برای پارک حاشیه‌ای در مشهد از امروز آغاز شد

حذف پول نقد برای پارک حاشیه‌ای در مشهد از امروز آغاز شد

مجتبی بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که شهروندان هموراه به آن اعتراض داشتند نحوه برخورد پارکبانان با آنها بوده است که از مردم وجه مربوط به الیت را مطالبه می‌کردند.

وی ادامه داد: هم اکنون به تأکید بیان شده که هیچ پارکبانی حق مطالبه بدهی شهروند به الیت را ندارد و شهروندان تنها در صورتیکه پارک غیرحاشیه‌ای داشته باشند می‌توانند با استفاده از پایانه فروش پارکبانان اقدام برای پرداخت وجوه خود اقدام داشته باشند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تأکید کرد: قطع تبادلات مالی بین پارکبان و شهروند علاوه بر اینکه به حفظ حقوق شهروندی افراد کمک می‌کند و سبب افزایش شفافیت و از بین رفتن شبهات نگهداری پول نقد نیز می‌شود.

بهاروند افزود: هم اکنون تمام آموزش‌ها به پارکبانان داده شده و این طرح در ابتدا در منطقه ۹ شهرداری مشهد به اجرا درآمده و از امروز به تمام شهر تسری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی و مکانیزه کردن الیت یکی از موارد قرار گرفته در دستور کار شورای شهر مشهد است، تصریح کرد: این مسئله سبب شفافیت عملکرد شده و شورای شهر تنها به این شرط با شرکت الیت همکاری می‌کند که برای توسعه مکانیزاسیون اقداماتی را در دستور کار قرار دهد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: همچنین برای ترغیب مردم به این سمت ۱۵ درصد تخفیف برای کسانی که مبلغ الیت را به صورت غیرنقدی و از درگاه اینترنتی پرداخت می‌کنند در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا