ورزش

حضور در جمع ۶ تیم بالای جدول لیگ برتر هدف اصلی پدیده خراسان است

علیرضا منصوریان و رضا مهاجری

سرمربی پدیده خراسان گفت: حضور در جمع ۶ تیم بالای جدول لیگ برتر هدف اصلی پدیده خراسان است.

محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: متاسفانه تعطیلات لیگ برتر تیم‌ها را از روال را خارج می‌کند و تا تیم قرار است متمرکز شود شور و شوق بازی‌ها گرفته می‌شود؛ البته این تعطیلات ناخواسته است اما ما را از شرایط مسابقه دور می‌کند.

وی افزود: وقتی تمرینات شدت و ضعف پیدا می‌کند درصد آسیب دیدگی بازیکنان نیز بیشتر می‌شود و اکنون نیز شاهد هستید که در هر تیم سه تا چهار بازیکن مصدوم وجود دارد. یک مقدار این تعطیلات سبب می‌شود تیم از روال خارج شود اما خوشبختانه بچه‌ها باانگیزه هستند و روز گذشته نیز بازی سبکی با ابومسلم ثامن داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان با ابراز خرسندی از برگزاری دیدار پدیده و ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: با مساعدت تولیت آستان قدس رضوی و پیگیری هیئت فوتبال و تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزاری این دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) مصوب شد و امیدوارم شروع خوبی برای فوتبال خراسان باشد.

مهاجری در مورد اینکه انتظارات از پدیده بالا رفته است تاکید کرد: قطعاً این مهم کار ما را سخت‌تر می‌کند اما اعتقاد دارم تیم، تیم خوبی است و تلاش داریم جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم البته هنوز هفته هشتم است و تیم‌هایی مانند استقلال و سپاهان و پرسپولیس و تراکتور و ذوب آهن مدعی هستند و این قطعاً کار ما را سخت می‌کند.

وی در پایان در مورد پیوستن وینفرد شفر به فوتبال ایران خاطرنشان کرد: شناخت فنی از وی ندارم اما مربی رزومه‌داری است و از کشوری می آید که مهد مربیگری است و به نظم و دیسیپلین شهره است اما قطعاً باید تجهیزات و سخت افزار لازم را برای نتیجه گیری این مربیان فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 9 =

دکمه بازگشت به بالا