مشهد

حضور پروفسور ایرانی دانشگاه مونستر آلمان بر بالین جانباز مدافع حرم/ «سید عالم» تا چند روز دیگر مرخص می‌شود

خبرگزاری فارس: حضور پروفسور ایرانی دانشگاه مونستر آلمان بر بالین جانباز مدافع حرم/ «سید عالم» تا چند روز دیگر مرخص می‌شود

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: پروفسور گرجی استاد دانشگاه مونستر آلمان با حضور در بیمارستان رضوی مشهد سید عالم اختری جانباز مدافع حرم را معاینه کرد.

 

دکتر سعید هاشم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد درباره آخرین وضعیت درمان سید عالم اختری جانباز مدافع حرم گفت: این جانباز که با اصابت یک تیر به ناحیه کتفش زخمی شده بود، بعد از اعزام به ایران در بیمارستان بقیة‌الله تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت.

وی افزود: این جانباز بعد از انتقال به بیمارستان رضوی توسط تیم پزشکی معاینه شد و مشخص گردید در ناحیه کتف خود دچار آبسه لوکال (تورم چرکی همراه با درد شدید) شده‌ که بعد از عمل جراحی خوشبختانه این عارضه نیز برطرف شد و تا چند روز دیگر می‌تواند مرخص شود.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی با اشاره به حضور پروفسور گرجی استاد دانشگاه مونستر آلمان در بیمارستان و معاینه این جانباز مدافع حرم توسط وی، خاطرنشان کرد: پروفسور گرجی بعد از معاینه بحث ضایعه نخاعی را مطرح کردند که قرار شد جهت بررسی بیشتر پرونده پزشکی به آلمان فرستاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا