مشهد

حفاری فاز دوم خط ۳ قطار شهری مشهد آغاز شد

قطار شهری مشهد

مدیرعامل قطار شهری مشهدمقدس از آغاز حفاری فاز دوم خط ۳ قطار شهری مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، کیانوش کیامرز ظهر امروز در مراسم آغاز حفاری فاز دوم خط 3 قطار شهری مشهد اظهار داشت: دو دستگاه حفار مکانیزه بعد از اتمام حفاری در خط 2 قطار شهری مشهد از میدان سعدی با همت بلند قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) وارد میدان فردوسی مشهد شدند.

وی افزود: دستگاه حفار مکانیزه اول از میدان فردوسی به سمت شهرک ابوذر کار خود را آغاز کرد که امروز با حفاری یک کیلومتر به چهارراه ابوطالب رسیده است.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد گفت: در فاز دوم حفاری خط 3 قطار شهری مشهد از میدان فردوسی تا بلوار امیریه در قاسم‌آباد مشهد باید 14 کیلومتر حفاری و 12 ایستگاه نیز احداث شود و پیش‌بینی ما پایان حفاری در 36 ماه آینده است.

کیامرز تصریح کرد: عمر استاندارد دستگاه تی بی ام، حفاری 26.5 کیلومتر است که با به‌روزرسانی توسط مهندسان بومی به 50 کیلومتر افزایش یافته و تمام خطوط قطار شهری مشهد با این دو دستگاه حفاری می‌شود.

کیامرز در ارتباط با خط 2 قطار شهری مشهد نیز بیان کرد: امسال قطعاً فاز نخست خط 2 قطار شهری مشهد از انتهای بلوار طبرسی تا میدان شهدا را راه‌اندازی می‌کنیم و مابقی خط نیز در سال آینده افتتاح می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا