مشهد

حفاری ۳.۵ کیلومتری خط ۳ قطارشهری مشهد

کار حفاری در خط ۳ حدودا ۳ سال به طول می‌انجامد و پس از آن احداث و تجهیز ایستگاه‌ها شروع می‌شود و امیدواریم این حرکت در سال‌های آینده نیز با شتاب به پیش رود تا شاهد افتتاح آن در موعد مقرر باشیم.
حفاری ۳.۵ کیلومتری خط ۳ قطارشهری مشهد

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد از حفاری ۳.۵ کیلومتری خط ۳ قطارشهری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز با بیان این مطلب، گفت: دو دستگاه حفار در دو جبهه میدان فردوسی کار خود را از ابتدای امسال آغاز کرده است که یک دستگاه از میدان فردوسی به سمت قاسم آباد در حال حرکت است و هم اکنون در چهارراه خیام مشغول حفاری است.
وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه از میدان فردوسی به سمت حرم مطهر حرکت می‌کند که هم اکنون در میدان توحید مشغول فعالیت است و در مجموع ۳.۵ کیلومتر حفاری در دو جبهه به ثبت رسیده است.
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد با اشاره به اینکه فعالیت دستگاه‌های حفار بار مالی ۲ هزار میلیاردی به همراه دارد، خاطرنشان کرد: کار حفاری در خط ۳ حدودا ۳ سال به طول می‌انجامد و پس از آن احداث و تجهیز ایستگاه‌ها شروع می‌شود و امیدواریم این حرکت در سال‌های آینده نیز با شتاب به پیش رود تا شاهد افتتاح آن در موعد مقرر باشیم.
کیامرز با اشاره به اینکه خط ۲ قطار شهری ۲۸.۵ کیلومتر است، گفت: این خط در ۳ فاز برنامه‌ریزی شده که در فاز یک از میدان جانباز تا پایانه مسافربری، در فاز ۲ تا قاسم آباد و شهرک امیریه و در فاز ۳ تا شهرک ابوذر کار به پیش می‌رود.
وی با اشاره به انجام مطالعات خط ۴، بیان کرد: افق اجرای قطارشهری تا سال ۱۴۰۵ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا