مشهد

حواشی تماشاچیان در ورزشگاه امام‌رضا(ع) از ثامن بسیار کمتر است

۸۴۸۱۶

به گزارش شهرآرا آنلاین ورزشگاه امام‌رضا(ع) حالا این‌روزها درحال خدمت‌رسانی به مردم مشهد است و شور و نشاط را به مردم تزریق می‌کند؛ همان‌طور که همه دوست داشتند باشند. فرماندار مشهد نیز در روز برگزاری دیدار پدیده و فولاد، میهمان ویژه ورزشگاه بود. نوروزیان که به اتفاق اعضای شورای تأمین در ورزشگاه شیک و مدرن امام‌رضا(ع) حضور پیدا کرده بود، از ابتدا تا انتهای بازی در این مکان حضور داشت و مثل سایر تماشاگران بازی را نگاه کرد؛ هرچند که در ذهنش، مسائل دیگر این ورزشگاه تازه‌تأسیس چرخ می‌زد. بعد از نیمه اول، نوروزیان بازدیدی را از ورزشگاه داشت و درمورد مسائل مختلف انتظامی ورزشگاه، موضوعاتی را بازگو کرد.
 
مشکلات ورزشگاه امام‌رضا(ع) باید برطرف شود
نوروزیان در گفت‌وگو با شهرآرا درخصوص ادامه میزبانی‌های ورزشگاه امام‌رضا(ع) در بازی‌های بعدی لیگ برتر گفت: به‌هر‌حال هنوز این ورزشگاه نواقصی دارد، اما این‌طور نیست که نشود بازی در آن برگزار کرد؛ البته بخشی از این اشکالات قبلا برطرف شده است، اما به‌هرشکل نیروی انتظامی که مسئولیت نظم ورزشگاه را برعهده دارد، روی یکسری از مسائل دیگر توضیحاتی دارد که اصولی هم هست و باید برطرف شود.
وی ادامه داد: قرار است یک نماینده از تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی و یک نماینده هم از نیروی انتظامی این اشکالات را به‌صورت دقیق شناسایی و سریعا آن‌ها را رفع کنند. به‌هر‌حال این استادیوم از قبل که کار ساختش آغاز شد، یکسری اشکالات داشته است، مثل محل ساخت آن؛ اما به‌هر‌شکل آستان قدس رضوی زحمت کشیده و هزینه کرده است و شرایطی را با ساخت این ورزشگاه به وجود آورده تا مردم منتفع شوند. فرماندار مشهد تصریح کرد: حالا که این ورزشگاه ساخته شده و بازی در آن برگزار می‌شود، مشکلاتش هم باید رفع شود. الان هم در گیت‌های ورودی و حفاظ بین ورزشگاه و معبر خیابان اشکالاتی وجود دارد که باید حل شود و ان‌شاءا… بازی‌های لیگ برتر، بعد از این بازی هم برگزار می‌شود.

مردم مشهد از فرهنگ بالایی برخوردار هستند
نوروزیان درخصوص اینکه چه بازی‌هایی از لیگ برتر در این ورزشگاه برگزار نخواهد شد، گفت: به‌هر‌حال با توجه به شرایط موجود ما نمی‌توانیم بازی تیم‌هایی که طرف‌داران زیادی را دارند، در این ورزشگاه برگزار کنیم. درخصوص بازی‌های دیگر نیز مشکلی از نظر ما وجود ندارد و تنها باید همین مشکلات جزئی که من خودم هم آن‌ها را مشاهده کردم، حل شود.
وی ادامه داد: مهم، فرهنگ بالای مردم مشهد به‌ویژه در استفاده از این ورزشگاه است. خوشبختانه در این چند بازی که تابه‌حال در ورزشگاه امام‌رضا(ع) برگزار شده است، مردم خیلی خوب به تشویق تیم‌های خود پرداخته‌اند و می‌بینیم مردم وقتی به این ورزشگاه می‌آیند، حواشی آن نسبت به ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) خیلی کمتر است.نوروزیان اظهار کرد: باید قبول داشته باشیم و ایمان بیاوریم که مردم، قدرت فهم و تشخیص بسیار بالایی دارند. آن تماشاگری که به ورزشگاه امام‌رضا(ع) می‌آید، کاملا متوجه است که اینجا فضا و شرایط و موقعیت با استادیوم ثامن‌الائمه(ع) کاملا متفاوت است و این خودش بسیار مهم است و امیدواریم با این روند بتوانیم بازی‌های بیشتری را هم در ورزشگاه امام‌رضا(ع) میزبانی کنیم؛ حتی بازی‌هایی فراتر از لیگ برتر.

link canal
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا