ورزش

خداداد عزیزی: سیاه‌جامگان در لیگ برتر ماندنی است/ اتفاقات تیم پدیده خوب مدیریت شد

سرمربی سابق سیاه جامگان گفت: بارها گفته‌ام که سیاه‌جامگان پتانسیل بقا دارد و امیدوارم که میثاقیان موفق باشد‌.

خداداد عزیزی: سیاه‌جامگان در لیگ برتر ماندنی است/ اتفاقات تیم پدیده خوب مدیریت شد
 
خداداد عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شرایط کلی تیم‌های مشهدی در لیگ برتر در هفته های پایانی لیگ اظهار کرد: پدیده خوشبختانه توانسته به خوبی خودش را از انتهای جدول جدا کند. مهاجری از دوستان خوبم است و برای وی و تیمش آرزوی موفقیت می‌کنم. در خصوص سیاه جامگان نیز باید بگویم که بارها گفته ام که توان بقا دارد و امیدوارم که میثاقیان بتواند این تیم را به این هدف برساند.

وی درباره اینکه گلایه‌ای بابت نحوه جدایی از سیاه جامگان با وجود اینکه زمانی به تیم اضافه شد که کاظمی رفته ‌بود و بازیکنان در اعتصاب به سر می‌بردند، افزود: نه گلایه‌ای ندارم و اتفاقا خوشحالم. به قول شما تیمی اعتصاب‌کرده و عصبی را تحویل گرفتم و تیمی تحویل دادم که خوب فوتبال بازی می‌کند و شانس پیروزی دارد، امیدوارم آقایان این را بفهمند.

خداداد در خصوص دو بازی اخیر سیاه جامگان و میثاقیان و عملکرد آن اظهار نظر نکرد و گفت: واقعیت این است که هیچیک از دو بازی اخیر این تیم را ندیده‌ام.

وی افزود: قبلا گفته‌ام و الان هم تاکید می‌کنم که سیاه جامگان کاندیدای سقوط نیست. به خانواده عباسی هم گفته‌ بودم که این تیم ماندنی است‌. چه در زمان کاظمی و چه بعد از آن این تیم اصلا و ابدا کاندیدای سقوط نبوده و نیست. تیمی که زیبا بازی می‌کند شاید چند بازی با بدشانسی مواجه شود و توپ‌ها وارد دروازه نشود اما این اتفاقات همیشگی نیست و روزی می‌رسد که بالاخره این تیم با روی خوب فوتبال مواجه می‌شود.

عزیزی تاکید کرد: سیاه‌جامگان نمی‌افتد، مگر اینکه اتفاقات عجیب فوتبال رقم بخورد و صبا بتواند نتایج خیلی خوبی بگیرد و بسیاری از بازی‌هایش را ببرد‌‌. تنها ماشین و صبا رقبای سقوط نیستند و نفت آبادان هم هنوز در منطقه خطر است. فراموش نکنید که بازی‌های ماشین ۶ امتیازی است و اگر بتواند از پس این سری رقابت‌هایش در ۶ هفته باقیمانده برآید کار برای باقی کاندیداهای سقوط سخت می‌شود. مثلا اگر دیدار سیاه‌جامگان و ماشین با پیروزی حریف تمام شود، کار خیلی سخت خواهد شد.

غزال تیزپای فوتبال ایران در خصوص ماجراهای عجیب و غریب پدیده در دوران حضور هادی برگی‌زر گفت: چه رضا مهاجری و چه هادی برگی‌زر از دوستان من هستند و نمی‌خواهم حرفی بزنم که مایه رنجش دوستانم شوم‌. آنچه مهم است همین نتایج اخیر پدیده است که این ‌تیم‌ را از انتهای جدول جدا کرد. درگیری که اتفاق افتاد هم به واسطه اختلاف نظر میان مدیرعامل و سرمربی بود. هر کدام هم یک سری حق و حقوقاتی دارند اما در نهایت نکته مهم این بود که این تیم خوب مدیریت شد و به واسطه همین موضوع بود که توانست امروز از انتهای جدول جدا شود.

وی افزود: فوتبال علاوه بر مسایل فنی، نکات مدیریتی بسیار مهمی هم دارد. اگر مدیریت به خوبی انجام نشود، اتفاقات بدی ممکن است رخ دهد‌. مثلا با تیم سیاه جامگان در برابر پدیده قرار گرفتیم و انصافا شرایط بهتری هم از حریف داشتیم. فوتبال خوبی هم بازی می‌کردیم  اما متاسفانه تیم سیاه جامگان مدیریت نشد‌ چون نه پول داشتیم و نه مدیریت شدیم. پدیده هم اگر امروز این نتایج را می‌گیرد چون به خوبی مدیریت شد و تصمیمات درست برای آن اتخاذ شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =

دکمه بازگشت به بالا