مشهد

خدمت‌رسانی رایگان قطار شهری مشهد همزمان با روز جهانی قدس

قطار شهری مشهد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهداز خدمت رسانی رایگان قطار شهری مشهد همزمان با روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، جعفر رئیسیان‌زاده ظهر امروز در نشست خبری شهرداری مشهد به مناسبت روز جهانی قدس اظهار داشت: سه بسته فرهنگی برای روز قدس در نظر گرفته شده که شامل آماده‌سازی فضای شهری است که خود شامل بسته‌های فرهنگی  و اجرای تئاترهای مربوط به روز قدس وغیره است.

وی گفت: بسته دوم در رابطه با فضاسازی شهری است که با نصب 62 بیلبورد، حاوی پیام‌هایی از رهبران اسلام، جملات ضدصهیونیستی و شهدای روز قدس، اجرا می‌شود.

قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد بسته سوم را شامل اقدامات روز قدس در 3 محور دانست و گفت: فضاسازی فضای راهپیمایی از قبیل اجرای تئاترهای مربوطه و اکران کاریکاتورهای هولوکاست، نصب و راه اندازی قطعات سخت افزاری مانند بلندگو  و تدارک برنامه‌های فرهنگی – هنری مانند اجرای سرود در این زمینه طراحی شده است.

در ادامه این نشست قاسم طاهری؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از سرویس دهی رایگان این سازمان در روز قدس خبر داد که از ساعت 7 تا 14 روز جمعه به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

وی از جابه‌جایی مسافران با آماری حدود 15 هزار نفر در شب نوزدهم، 18 هزار نفر در شب بیست و یکم و 20 هزار نفر در شب بیست و سوم، خبر داد.

محمد حسامی؛ فرمانده بسیج شهرداری مشهد نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: نهاد بسیج شهرداری در برگزاری برنامه‌ها در چنین مناسبت‌هایی نقش هماهنگ‌کننده را دارد که در این راستا به نصب تلویزیون‌های شهری، برپایی سرویس‌های فرهنگی، اجرای تئاتر غاصبان قدس، تهیه اقلام فرهنگی، نصب جایگاه مراسم مربوط به اجرای مراسم آغازین در میدان 15 خرداد پرداخته است.

وی در ادامه از آماده‌سازی 60 جفت بلندگوی بیسیم در ضلع غربی خیابان امام رضا(ع) با اختصاص اعتباری معادل یک میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دو =

دکمه بازگشت به بالا