مشهد

خدمت‌رسانی روزانه 2500 جایگاه در بازارهای سیار مشهد به شهروندان

images

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از خدمت‌رسانی روزانه 2500 جایگاه در روز بازار، شب بازار و عصر بازار به شهروندان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی در خصوص روز بازارهای سیار شهر مشهد بیان کرد: در حال حاضر 18 روز بازار، عصر بازار، شب بازار و جمعه بازار سیار در مشهد فعال است.
وی افزود: در این بازارهای سیار، جایگاه‌هایی برای عرضه محصولات و کالاهای مختلف به شهروندان ایجاد شده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: در این راستا روزانه 2500 جایگاه در روز بازار، شب بازار و عصر بازار به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.
محبی همچنین در خصوص امکانات این بازارها گفت: با توجه به اینکه این بازارها سیار است حداقل امکانات مانند سرویس بهداشتی برای شهروندان مهیا می‌باشد.
وی در ادامه از انتقال دوشنبه بازار مهرگان به مکان جدید خبر داد و در این خصوص تصریح کرد: در راستای افزایش رضایتمندی، رفاه حال شهروندان و سهولت در دسترسی شهروندان به بازارهای سیار، دوشنبه بازار مهرگان به مکان جدید منتقل شد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد افزود: دوشنبه بازار مهرگان واقع در تقاطع بولوار مهرگان دایر بود که به دلایلی از جمله ایجاد ترافیک در محل بازار، انتقاد شهروندان در خصوص نظافت محل و احداث بازار میوه و تره بار و ارزاق عمومی در مجاورت بازار به مکان جدید واقع در در انتهای بولوار مهرگان ابتدای فاز 2 انتقال یافت.
محبی همچنین در خصوص انتقال جمعه‌بازار مهرآباد نیز تصریح کرد: در حال حاضر جلساتی به منظور انتقال این جمعه‌بازار به مکان جدید برگزار شده تا زمینی توسط بخش خصوصی برای این جمعه‌بازار تعیین شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا