ورزش

خراسان‌رضوی مقام نخست اتومبیلرانی کشور در کلاس “جی تی” را کسب کرد

اخبار کوتاه ورزشی

خراسان‌رضوی مقام نخست اتومبیلرانی کشور در کلاس “جی تی” را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، در سومین دوره از رقابت‌های اتومبیل‌رانی سرعت کشور که در تهران برگزار شد تیم خراسان‌رضوی موفق به کسب مقام اول و سوم در کلاس جی تی و آزاد توسط محمد مهری و مقام سوم در کلاس پراید استاندارد توسط مهدی گلستانی شد.

این مسابقات در پیست آزادی تهران صبح روز جمعه ۲۱ آبان ماه با حضور٩٢ شرکت کننده از ٨ استان کشور در کلاس های پراید استاندارد، پژو۴� ۵، پژو ٢� ۶ استاندارد، ۶ سیلندر اتمسفر، کلاس BP، کلاس BP GT و آزاد به رقابت پرداختند.

پیاده‌روی کاروان دومیدانی شهرستان زاوه به مناسبت شهدای ارتش

کاروان دو میدانی شهرستان زاوه به مناسبت یادواره ۳۳۶ شهید ارتش مسافت ۱۲ کیلومتری از پلیس راه حاجی آباد زاوه تا تربت حیدریه را به مناسبت گرامیداشت شهدای ارتش پیمودند.

 در این همایش ۲۰ نفر از ورزشکاران شهرستان زاوه حضور داشتند و در پایان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ورزشکاران دیدار کردند.

پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت روز جهانی دیابت در مشهد

روز گذشته همایش پیاده‌روی خانوادگی توسط هیئت ورزش‌‌های همگانی با همکاری شهرداری منطقه هشت، ادره ورزش و جوانان مشهد، بنیاد بین‌المللی پیشگیری از دیابت ایرانیان و… به مناسبت روز جهانی دیابت برگزار گردید.

این پیاده‌روی به مسافت ۴ هزار متر در بوستان کوهسنگی انجام شد. در این همایش تست رایگان قند و ارائه خوراکی بدون قند صورت گرفت.

کلاس امداد و نجات برای هیئت کوهنوردی سرخس برگزار شد

کلاس امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سرخس در طی سه هفته در دفتر هیئت کوهنوردی این شهرستان برگزار شد. در این دوره برای اعضا هیئت کوهنوردی آموزش کمک‌های اولیه و امداد انجام شد که در پایان به آنها پس از فبولی در آزمون عملی و کتبی گواهینامه داده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا