ورزش

خراسان رضوی مقام اول نخستین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی شرق کشور را کسب کرد

پس از دو روز مسابقه
خراسان رضوی مقام اول نخستین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی شرق کشور را کسب کرد
نخستین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی شرق کشور جام امام رضا (ع) یادواره شهدای مدافع حرم پس از دو روز برگزاری در قوچان با معرفی نفرات اول انفرادی و تیمی به کار خود پایان داد و خراسان رضوی مقام اول تیمی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، نخستین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی شرق کشور جام امام رضا (ع) یادواره شهدای مدافع حرم به میزبانی قوچان در سالن ورزشی تختی این شهرستان با حضور ۶۵ وزنه‌بردار از پنج استان کشور در قالب هشت تیم برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تیم‌های خراسان رضوی الف با ۱۹۵ امتیاز، کرمان با ۱۹۴ امتیاز و سیستان و بلوچستان با ۱۸۷ امتیاز مقام‌های اول تا سوم و خراسان رضوی ب و گرگان الف نیز به ترتیب با کسب امتیازهای ۱۷۹ و ۱۷۰ مقام‌های چهارم و پنجم بخش تیمی را به خود اختصاص دادند.

در این مسابقات امیرحسین همایی فر با رکورد ۱۷۴ کیلوگرم و سامان وطن‌خواه از استان کرمان با رکورد ۱۵۱ کیلوگرم و هادی خمِر از سیستان و بلوچستان با رکورد ۱۳۲ کیلوگرم مقام‌های اول تا سوم دسته ۵۶ کیلوگرم را از آن خود کردند.

در وزن ۶۲ کیلوگرم امیر نارویی با رکورد ۲۰۸ کیلوگرم از سیستان و بلوچستان، علی‌اصغر بلوچ زاده از تیم خراسان الف با رکورد ۲۰۳ کیلوگرم و علی نارویی از استان سیستان و بلوچستان با رکورد ۱۸۷ کیلوگرم مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۹ کیلوگرم نیز احمد محمودی از خراسان جنوبی با رکورد ۲۳۵ کیلوگرم، حسام فتاحی مقدم از تیم خراسان ب با رکورد ۲۰۹ کیلوگرم و کیانوش عزیزان از تیم خراسان الف با رکورد ۲۰۸ کیلوگرم نیز رتبه‌ها اول تا سوم را به دست آوردند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم حمید رضاییان با رکورد ۲۶۵ کیلوگرم، سلمان پیشان با رکورد ۲۴۷ کیلوگرم و ثارالله زهرایی با رکورد ۲۴۰ کیلوگرم به ترتیب از تیم‌های خراسان الف، کرمان و خراسان الف مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

محمد مجیدی با رکورد ۲۴۴ کیلوگرم، مرتضی اصالت با رکورد ۲۳۶ کیلوگرم و محمد خداپرست با رکورد ۲۳۰ کیلوگرم نیز از تیم‌های خراسان ب، سیستان و بلوچستان و خراسان الف رتبه‌های اول تا سوم وزن ۸۵ کیلوگرم را به دست آوردند.

امید خوش‌خرام از تیم خراسان الف با رکورد ۳۰۵ کیلوگرم، محمدرضا ترقی‌خواه از تیم کرمان با رکورد ۲۴۳ کیلوگرم و نوید افشار از استان سیستان و بلوچستان با رکورد ۲۰۸ کیلوگرم نیز در وزن ۹۴ کیلوگرم مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۱۰۵ کیلوگرم شهریار بهنام از خراسان رضوی الف با رکورد ۳۳۰ کیلوگرم، امیررضا بهرام جوری از استان کرمان با رکورد ۲۸۴ کیلوگرم و علی نظری از خراسان رضوی ب با رکورد ۲۷۶ کیلوگرم و همچنین در وزن بعلاوه ۱۰۵ کیلوگرم هم مجتبی شیری از سیستان و بلوچستان با رکورد ۳۴۵ کیلوگرم، علی محمدی از گلستان الف با رکورد ۳۲۷ کیلوگرم و مهدی نجفی از کرمان با رکورد ۳۱۸ کیلوگرم مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − سه =

دکمه بازگشت به بالا