خراسان

خراسان رضوی| ۱۴ پروژه عمرانی در گلبهار با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی می‌شود

خراسان رضوی| 14 پروژه عمرانی در گلبهار با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، هومن گریوانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ۱۲ پروژه به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان در مسکن مهر و پروژه‌های زیربنایی و روبنایی افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: یک هزار و ۱۱ واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان واگذار خواهد شد که در راستای تکمیل خدمات به این واحدها  که از وظایف تکلیفی تعاونی‌ها و انبوه سازان بوده، ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع محوطه‌سازی انجام شده است.

وی با اذعان به سیاست شرکت عمران گلبهار در احداث پارک‌ها به صورت موضوعی گفت: در دو سال و نیم گذشته احداث پارک‌ها با این محوریت انجام شده که در این افتتاح پارک متحرک به مساحت ۲٫۵ هکتار افتتاح خواهد شد.

گریوانی خاطرنشان کرد: افتتاح ساختمان پلیس راهور، ساختمان بخشداری، دو باب مدرسه مشارکتی با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، مجتمع تجاری جم ۲ و ۴ زمین ورزشی روباز از مهم‌ترین موارد افتتاحی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار همچنین با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی در سطح شهر از یک سال گذشته آغاز شده اظهار داشت: تاکنون ۶۰ هزار مترمربع پیاده‌روسازی انجام شده که بیشتر آن در حوزه مسکن مهر قرار دارد.

وی از کلنگ‌زنی دو پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و اذعان کرد: احداث پارک موضوعی انرژی به مساحت ۲ هکتار و همچنین احداث تونل قطار برقی مشهد-گلبهار به طول ۴ کیلومتر به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

گریوانی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در مسیر متروی مشهد-گلبهار-چناران پرداخت و افزود: طول مسیر متروی مشهد-گلبهار به طول ۴۰ کیلومتر است که با پیگیری‌های انجام شده، مسیر گلبهار به چناران در کمیته شورای عالی ترافیک کشور تصویب شود که در صورت تایید نهایی و ابلاغ آن در سال آینده شاهد اجرایی شدن این مسیر باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 6 =

دکمه بازگشت به بالا