دانش و فناوری

خرید در توییتر امکان پذیر می‌شود

گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ubergizmo، در بخش‌هایی از جهان، مانند آسیا، فروش و تبلیغات محصولات از طریق پخش زنده در واقع یک فعالیت بسیار محبوب است. اینجا جایی است که فروشنده با مشتریان تعامل دارد. فروشندگان در مورد یک محصول صحبت می‌کنند، آن را نشان می‌دهند و سپس آن را می‌فروشند.

توییتر امیدوار است از محبوبیت چنین فعالیت‌هایی سود ببرد، زیرا این شرکت اعلام کرده است که آن‌ها در حال آزمایش ویژگی خرید در پخش زنده هستند. این بدان معناست که به جای اینکه فروشنده مجبور باشد از یک پلتفرم جداگانه برای فروش استفاده کند توییتر بنر‌هایی در پخش زنده قرار می‌دهد تا مشتریانی که به یک محصول علاقه‌مند هستند، بتوانند روی آن کلیک کنند و محصول مورد نظر خود را بخرند.

به گفته توییتر مردم به طور طبیعی در طول رویداد‌های مهم به توییتر می‌آیند. پخش زنده در توییتر به کسب‌وکار‌ها این قدرت را می‌دهد تا با تأثیرگذارترین طرفداران خود تعامل داشته باشند. این شرکت تست خرید زنده خود را با همکاری Walmart در ۲۸ نوامبر ۲۰۲۱ در ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت شرقی آغاز خواهد کرد. این رویداد توسط خواننده و ترانه سرا جیسون درولو برگزار می‌شود که وسایل الکترونیکی مختلف، کالا‌های خانگی، لباس و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا