مشهد

خط ۲ قطار شهری مشهد تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

کیانوش کیامرز

مدیرعامل قطار شهری مشهد گفت: با ورود ناوگان مورد نیاز، خط ۲ قطار شهری مشهد مقدس ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، کیانوش کیامرز ظهر امروز در مراسم ورود نخستین ناوگان خط دو قطارشهری مشهد که در محل دپوی این خط در بولوار طبرسی برگزار شد، اظهار داشت: تلاش‌های زیادی برای ورود نخستین ناوگان خط دو قطارشهری به شهر مشهد صورت گرفت.

وی افزود: مشهد نخستین شهری است که توانست از صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک توسعه صادرات منابع ارزی را برای خرید ناوگان تامین کند که در سال 93 این LC گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد ادامه داد: با پیگیری‌های فراوان شهردار، معاونت فنی و عمرانی و اعضای شورای شهر، به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت طبق برنامه زمانبندی قطارها در ابتدای امسال وارد کشور شد و در گمرک بندرعباس پهلو گرفت.

کیامرز گفت: این قطارها بعد از مسائل بانکی و گمرکی فراوان به سمت مشهد حمل شد به سلامت و صحت وارد دپوی خط دو قطار شهری مشهد قرار گرفت که این نوید ویژه به شهر مشهد است. برای نخستین بار در کشور است که ناوگان زودتر از ساخت مسیر وارد کشور می‌شود که دستاورد بزرگی برای کلانشهر مشهد است.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد تصریح کرد: متاسفانه نبود واگن در بسیاری از شهرها سبب شده افتتاح خطوط مترو و قطارشهری به تعویق بیافتد اما خوشبختانه خط دو قطارشهری مشهد با ورود این ناوگان طی چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا