مشهد

خیابانی در مشهد به نام استاد فرشچیان نامگذاری می‌شود

صد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس امروز دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شورای اسلامی شهر مشهد در صد و بیست و ششمین جلسه علنی این شورا مصوب کرد خیابانی در مشهد به نام استاد محمود فرشچیان، نقاش معاصر ایرانی، نامگذاری شود.

 

 

تصویب طرح نام گذاری بولوار به نام استاد محمود فرشچیان

ماده واحده- شهرداری مشهد مقدس مکلف است برای تجلیل و قدردانی از استاد ارجمند محمود فرشچیان یکی از معابر سطح شهر را به نام استاد محمود فرشچیان نام گذاری و تندیس ایشان را به همراه شرح مختصری از زندگی نامه ایشان در ورودی معبر نصب نماید.

بر اساس این مصوبه سردیس و مختصری از زندگی‌نامه وی نیز نصب خواهد شد.

تصویب لایحه تهاتر پایانه معراج با املاک فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی

ماده واحده: به شهرداری مشهد مقدس اجازه داده می¬شود، مستند به ماده ۳۱ آئین¬نامه معاملات شهرداری تهران تسری یافته به کلان¬شهرها، نسبت به تهاتر ملک پایانه معراج، واقع در بلوار توس با کد نوسازی ۲-۱۸۰-۱۷-۲ به مساحت عرصه تجمیعی حدود ۸۰/۸۶۷۸۸ مترمربع با املاک معرفی شده توسط فرماندهی انتظامی خراسان رضوی مطابق نظریه هیات کارشناسان رسمی دادگستری به نرخ همزمانی عوضین اقدام نماید.

تبصره: مجموعه ورزشی شهدای تاکسیرانی در لیست املاک تحویلی به نیروی انتظامی قرار نمی‌گیرد.

تصویب طرح اصلاح تبصره ۷ بند ۳ مصوبه بسته تشویقی بازآفرینی محلات هدف بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری

تبصره ۷بند۳ اصلاحی: کلیه محلات هدف بازآفرینی که در محدوده مصوب( سکونتگاه غیر رسمی، بافت فرسوده) قرار گرفته اند( برابر نقشه پیوست مهر شده توسط شورای اسلامی شهر مشهد مقدس) مشمول کلیه مشوق های این مصوبه خواهند بود. در خصوص سایر محلات هدف بازآفرینی شهرداری مکلف است لایحه مربوطه را ظرف مدت یک ماه به شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ارسال نماید.

الف : فرآیند انجامکار در محلاتی که دارای دفتر تسهیلگری بوده مشابه قبل و در محلاتی که فاقد دفتر تسهیلگری هستند، تا زمان راه اندازی دفتر جدید و از طریق نزدیکترین دفتر منتخب سازمان بازآفرینی انجام شده و حق الزحمه خدمات مذکور براساس مصوبه شماره ۱۱۶۸۱/۹۹/۵/ش مورخ ۲۱/۷/۹۹ قابل پرداخت است.

ب: شهرداری مشهد مقدس مکلف است ظرف مدت یک ماه نسبت به پیاده سازی این مصوبه در سیستم یکپارچه شهرسازی اقدام و گزارش آن را برای شورای اسلامی شهر مشهد ارسال نماید.

تقدیر از اساتید پیشکسوت دندانپزشک

در این جلسه همچنین از دکتر محمود رحیمی گل‌خندان، استاد پیشکسوت دندانپزشکی، دکتر سیدمحمدرضا ابوتراب‌زاده، دندانپزشک عمومی، دکتر مهلا رضایی، رزیدنت دندانپزشکی فعال در ایام کرونا و همسر مرحوم دکتر خلیل رحمانی، دندان‌پزشک فعال در مراکز دولتی به مناسبت ۲۳ فروردین؛ روز دندانپزشک تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا