مشهد

“دارایی” مؤسسه میزان با “دیون” آن برابری می‌کند

امیر حسین قاضی زاده

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: دارایی‌هایی که مؤسسه میزان دارد به اندازه‌ای هست که بتواند از عهده بازپرداخت دیون خود برآید.

امیرحسین قاضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: در واقع مشکلی که در مورد مؤسسه میزان به وجود آمده این است که مردم در جو التهابات به وجود آمده برای بازپرداخت سپرده‌های خود توقع اقدام فوری دارند.

وی با اشاره به اینکه سناریویی که برای ساماندهی به موضوع مؤسسه میزان در نظر گرفته شده ادغام آن در مؤسسه دیگری بود، تصریح کرد: بانک صادرات و زیرمجموعه‌های آن یکی از گزینه‌ها و دیگر گزینه مؤسسه مالی و اعتباری عسگریه است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: مؤسسه عسگریه در این حوزه اعلام آمادگی کرده و منتظر هستیم مسئولان مربوطه در استانداری و نهادهای زیربط در این حوزه دستورات نهایی را صادر کنند.

قاضی‌زاده با اشاره به زمان ساماندهی میزان خاطرنشان کرد: مسئولان باید با قید زمانی فوری به این موضوع رسیدگی کنند و با در نظر گرفتن وضعیتی که بانک‌ها و یا مؤسسات آماده برای همکاری دارند انتخاب اصلح و بهینه‌ای در این حوزه داشته و اقدامات اجرایی آن را انجام دهند.

وی میزان دارایی‌های مؤسسه میزان را برابر با بدهی‌های آن دانست و تصریح کرد: با این حال به دلیل اینکه مردم خواستار مطالبات خود هستند باید مؤسسه‌ای باشد که پرداخت‌ها را انجام داده و پس از آن اموال را تبدیل به نقدینگی کرده و مورد استفاده قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 11 =

دکمه بازگشت به بالا