خراسان

دانشگاه امام رضا(ع) آماده گسترش ارتباطات دانشگاهی بین المللی است

 

دانشگاه امام رضا

رئیس دانشگاه امام رضا(ع) گفت: دانشگاه امام رضا(ع) آماده گسترش ارتباطات دانشگاهی بین المللی است.

 محمد علی خلیل زاده ظهر امروز در نشست مشترک با رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی گزارشی درباره ظرفیت و دستاوردهای این دانشگاه در زمینه ارتباطات بین المللی، تبادل استاد و دانشجو و تفاهم نامه‌های منعقد شده با دانشگاه‌های خارج از کشور ارائه کرد.

حجت الاسلام ملکوتی تبار، رییس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از حضور در یکی از ارزشی ترین دانشگاه‌های کشور، ابراز امیدواری کرد برای توسعه همکاری‌های دانشگاهی بین این دو مجموعه بتوان گام‌های موثری برداشت.

وی در زمینه فعالیت‌های دانشگاهی سازمان متبوعش گفت: ارتباطات دانشگاهی با خارج از کشور، انتقال تجربه علمی داخل به خارج از کشور، کسب تجربه و همکاری های مشترک دانشگاه های خارج با داخل نیز بر عهده این سازمان است.

در ادامه جعفری ملک دبیرکل همکاری‌های علمی، آموزشی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به طرح گفتگوی فرهنگی با جهان اشاره و دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) را به عضویت در کارگروه گفتگوی فرهنگی با جهان عرب دعوت کرد.

موضوعاتی چون شرایط بورس تحصیلی، فراهم سازی فرصت های مطالعاتی، میزبانی هیئت‌های دانشگاهی، پذیرش دانشجویان غیر ایرانی، تاسیس دبیرخانه گفتگوهای فرهنگی با جهان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. در پایان این نشست مقرر شد همکاری های مشترک در قالب تفاهم نامه ای به امضاء طرفین برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا