خراسان

دانش‌آموزان مدارس غیردولتی خراسان رضوی ۷ درصد افزایش می‌یابند

مراسم جشن تکلیف دختران دانش آموز در حسینیه جماران

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: درصد رشد تعداد دانش آموزان و مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید به ترتیب هفت درصد و ۱۵ درصد است.

محمدجواد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: آموزشگاه‌ها جهت تربیت دانش آموزان تلاش می‌کنند اما قطعاً حمایت خانواده در خانه به لحاظ آموزشی و تربیتی بسیار مفید است.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس و مراکز غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: باید بین مدرسه و خانواده هماهنگی وجود داشته باشد تا نتیجه مورد انتظار طبق سند تحول بنیادین میسر شود.

غلامی با بیان این که محصول خروجی مدارس در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه تاثیرگذار خواهد بود افزود: با تمام توان از مدارس غیردولتی استان حمایت می‌کنیم و مدارس موظف هستند در راستای ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان هر آنچه دارند در طبق اخلاص قرار دهند.

وی با اعلام این که کار تربیت فرزند بسیار دشوار است که سبب دگرگونی جامعه و آینده کشور می‌شود عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰ درصد دانش آموزان و ۱۳ درصد مدارس استان در حوزه غیردولتی فعالیت می‌کنند.

غلامی ادامه داد: درصد رشد تعداد دانش‌آموزان و مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید به ترتیب هفت و ۱۵ درصد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا